آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 تیر ماه 1396 = 20-07 2017

حماقت اردوغان سر باز ایستادن ندارد

انتقاد پنتاگون از خبرگزاری آناتولی ترکیه به علت انتشار جزئیات استقرار نیروهای آمریکایی در سوریه

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز چهارشنبه اعلام کرد اقدام خبرگزاری آناتولی ترکیه به اعلام مکان هایی که ظاهرا پایگاه های نظامی آمریکا در سوریه است، باعث به خطر افتادن نیروهای آمریکایی می شود و آمریکا به ترکیه در این زمینه اعتراض کرده است.

به گزارش رویترز، خبرگزاری آناتولی پیشتر اعلام کرده بود آمریکا 10 پایگاه نظامی در سوریه دارد. این خبرگزاری به جزئیات درباره مکان این پایگاه ها و تعداد نیروهای آمریکایی و فرانسوی مستقر در آنها اشاره کرده بود.

سخنگوی پنتاگون گفت انتشار اطلاعات نظامی حساس باعث به خطر افتادن نیروهای ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا و ایجاد اختلال در عملیات برای شکست داعش می شود.

وی افزود: اگرچه ما به طور مستقل قادر به تایید این گزارش نیستیم اما اگر مقامات یک کشور عضو ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) از روی غرض ورزی اطلاعات حساس را منتشر کنند ، برای ما به شدت نگران کننده است. آمریکا نگرانی های خود را در این باره به ترکیه اعلام کرده است.

روابط بین آنکارا و واشنگتن پیشتر به علت تصمیم آمریکا برای حمایت و مسلح کردن نیروهای کُرد در سوریه تیره شده است.



arzhang July 20, 2017 11:21 AM

ترامپ چند ماه پیش یک اسرار امریکا را به سفیر روسیه در واشینگتن داد که مورد اعتراض دمکراتها شد وبرای همین چند هفته پیش ترامپ در دیداربا پوتین گفت من نمیخواهم هیج امریکایی مثل مترجم با من در این دیدار ۲ ساعته با پوتین باشد که خدا و پوتین میدانند چه اسرارهای نظامی امریکا را ترامپ به پوتین داده که امریکا تا انتخابات میان دورانه سال دیگر دوران سخت تاریخ خودش را دارد میگذرانه که از همه طرف مثل ترامپ پوتین اردوغان بهش دارد خیانت میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: