آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 تیر ماه 1396 = 22-07 2017

شکنجه اسیران؛ هشدار سیستانی به سلیمانی

فتواي آیت‌الله سیستانی:
شکنجه، آزار و اذیت اسرای داعش ممنوع است

بهارنیوز: مرجع عالیقدر شیعیان در عراق خواستار شکنجه نشدن اسیرا داعش، توسط نیروهای عراقی و متحدان آنها شد.

به گزارش النشره، آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در عراق تاکید کرد که اسیران داعش و همدستان آنها که توسط نیروهای عراقی و متحدانشان در عملیات آزادسازی موصل به اسارت درآمده اند نباید مورد توهین و شکنجه واقع شوند.

وی تاکید کرد: شکنجه، آزار و اذیت اسیران داعشی و خانواده های آنها جنایتی شرعی و حقوقی است و آنها باید در شرایط عادلانه محاکمه شوند و جان غیر نظامیان باید حفظ شود.

اخيرا فيلم‌هايي از شكنجه‌هاي هولناك اسيران و همچنين مثله كردن اجساد داعشي‌ها توسط برخي از نيروهاي عراقي در اينترنت منتشر شده است كه كار داعشي خود را انتقام‌گيري از داعشي‌ها قلمداد مي‌كنند.

سازمان ملل پیشتر گزارش داده بود که این اقدامات غیرانسانی توسط شبه نظامیان شیعی صورت می گیرد.



مهدی July 22, 2017 03:35 PM

باید این داعشی های بی شرف رو بلائی به سرشون بیارند که کسی دیگه جرات داعشی شدن به سرش نزنه، این فیلمهایی که از این بی ناموسها تو فضای مجازی منتشر شده قلب هر انسانی رو به درد میاره و نابودی هر یک از داعشیها قلب هر انسانی رو آروم میکنه، نباید بهشون رحم کرد ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 22, 2017 08:31 PM

جلوی رسانه‌ها هشدار میده ولی پشت پرده به آدمکشاش میگه آفرین دمتون گرم بازم بکشین! جناب ایران پرس نیوز لطفا از خمینی عراق فرشته سازی نکنید سیستانی سردسته ی داعش شیعه است همین و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: