آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 مهر ماه 1396 = 30-09 2017

پاسخ مدیر تلگرام به درخواست امنیتی رژیم

مدیر تلگرام گفته فشار برخی کشورها باعث نخواهد شد که سیاست دیگری در باره آنها پیش بگیرد.

وی گفته که علت این فشارها دفاع تلگرام از اطلاعات شخصی کاربران در برابر خواسته های غیر متعارف برخی کشورها است.

دوروف خاطرنشان کرد: تعقیب قضایی تلگرام در ایران خطری را برای این شرکت بوجود نمی آورد زیرا ما در این کشور به عنوان شخصیت حقوقی حضور نداریم.


آه و فغان دادستان خامنه ای از مدیر تلگرام

پاول دوروف، مدیر شبکه تلگرام در واکنش به اعلام جرم علیه او از سوی دادستان تهران گفته از شنیدن این خبر شوکه شده است.

دادستان تهران روز سه شنبه اعلام کرد: علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده به ناحیه‌ امور بین‌الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.

جعفری دولت‌آبادی افزود: این که شبکه تلگرام خود را تابع قوانین غربی‌ می‌داند، مانع از رسیدگی به این اعلام جرم نخواهد بود. به موجب این اعلام جرم، شبکه تلگرام علاوه بر ارایه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش، به بستر مناسب برای فعالیت سایر گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر را ترویج نموده و تسهیل کرده است.


سرورهای تلگرام کجاست، ما نمی‌ بینیم؟! فیلم زیر

سه شنبه، 24 مرداد ماه 1396
15-08 2017

نادر قاضی‌پور عضو مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات روحانی گفت: گفته شده سرورهای تلگرام به ایران آمده، این سرورها کجاست که دیده نمی‌شود و ما آنها را نمی‌بینیم.

وی با یادآوری ضعف دانش و فناوری در جمهوری اسلامی گفت: مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی و فراری از روسیه است، آقای جهرمی! پس از رایزنی شما با این سرویس، هر روز ادبیات مدیر تلگرام علیه جمهوری اسلامی بی‌ادبانه‌تر شده است. (فیلم زیر)


هیچ‌یک از سِرورهای تلگرام به ایران منتقل نمی‌شود

گزارش قبلی: مدیرعامل تلگرام ادعای وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه سرور تلگرام به ایران منتقل شد را تکذیب کرد. محمود واعظی امروز بار دیگر مدعی انتقال سرور تلگرام به داخل ایران شده بود.

‌به گزارش آسوشیتدپرس، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، روز یکشنبه با تأکید بر مواضع قبلی این شرکت گفت:هیچ یک از سِرورهای تلگرام به ایران منتقل نمی‌شود.

وی درباره شبکه انتقال محتوا نیز گفت: این شبکه هیچ ارتباطی با انتقال به کشوری دیگر یا انطباق با قوانین غیرعاقلانه ندارد.

دوروف توضیح داد که شاید منظور وزیر ارتباطات رژیم ایران از انتقال سرور، داشتن سی‌دی‌ان باشد چون تلگرام هیچگاه اجازه نخواهد داد سرورهایش به کشوری مانند ایران منتقل شود که سابقه طولانی سانسور دارد.




www.youtube.com/watch?v=7MPlAoe2ILU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام October 2, 2017 04:49 AM

باز هم نمایش رنگ و رفته ی ( حکم جلب میدهیم پس این آدم دشمن جمهوری اسلامی است ) برای اینکه مردم به امن بودن تلگرام اعتماد کنند در حالی که اگر تلگرام با رژیم معامله نمیکرد خیلی وقت پیش فیلتر شده بود ( مثل توییتر) خلاصه خودتونین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: