آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 شهریور ماه 1396 = 25-08 2017

هشدار مقام آمریکایی در باره پهپادهای سپاه

یک دریابان نیروی دریایی آمریکا با اشاره به نزدیک شدن یک پهپاد سپاه پاسداران به ناو "نیمیتز" آمریکا در هفته‌های اخیر اعلام کرد که این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌های بسیاری برای آمریکا شده است.

به گزارش بهارنیوز، بیل بایرن، دریابان نیروی دریایی آمریکا در این‌باره به آسوشیتدپرس گفت: بزرگ‌ترین نگرانی آن‌ها آن است که این پهپادهایی که وظیفه آن مشاهده و دریافت اطلاعات است، یک تهدید مستقیم نسبت به کشتی‌های آمریکایی است که در یکی از مهم‌ترین آب‌راه‌های جهان از نظر اقتصادی و سیاسی رفت و آمد دارند. احتمال بروز چنین حادثه‌ای در آینده وجود دارد.

به نوشته آسوشیتدپرس تاکنون کار به چنین نقطه‌ای نرسیده است، اما اکنون پهپادهای سپاه پاسداران یک تهدید جدی برای ناوهای آمریکایی محسوب می‌شوند.

بنا به گفته های دریابان نیروی دریایی آمریکا، پهپادهای سپاه تقریبا همه روزه بر فراز ناوگان هواپیمابر آمریکایی پرواز می‌کنند. هم اکنون کارشناسان پنتاگون در حال بررسی راه‌های مختلف مقابله و دفع خطرات این پهپادها هستند.

وی افرود: که حتی اگر قصد پهپادهای سپاه پاسداران تنها اذیت و آزار باشد، زمانی که جنگجوهای‌ F – 18 در حال برخاستن هستند، می‌توانند باعث ایجاد حادثه شوند.



arzhang August 25, 2017 10:04 PM

هواپیماهایی که از ناو نیمیتز در خلیج فارس به پرواز در میاند ماموریت انها بمب باران کردن داعش در عراق و سوریه هست که باید مورد حمایت همه جامعه دنیا باشد ولی پاسدارها فاقد عقل و منطق هستند واحتمال بروز حادثه‌ زیاد هست که انوقت ترامپ یک بمب معروف به مادر بمب ها میاندازه سر خانه علی خامنه ای و یک ماه پیش حسن روحانی احمق به مهمانهای خارجی خود گفت زمان انداختن مادر بمب ها نیست زمان زمان مادر گفتگوهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: