آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 تیر ماه 1396 = 22-07 2017

گروگانگیری ها بالاخره بلای جانشان می شود

سناتور جمهوری خواه فلوریدا گفت: آینده روابط رژیم ایران و آمریکا به سرنوشت مامور گمشده اف‌بی‌آی بستگی دارد.

«مارکو روبیو» اعلام کرد آینده روابط رژیم ایران و آمریکا به این مسئله بستگی دارد که تهران سرنوشت «رابرت لوینسون»، عضو اسبق اف بی آی که حدود یک دهه پیش در ایران ناپدید شد را مشخص کند.

بر اساس این خبر، مارکو روبیو در ادامه گفت: رابرت لوینسون در ایران ناپدید شده است. من عمیقا مطمئن هستم که آنها (ایرانی ها) می دانند او کجاست. آنها می دانند چه اتفاقی برایش افتاده است و ما باید رژیم ایران را بخاطر ناپدید شدن او و سرنوشتش مقصر بدانیم.

سناتور روبیو معتقد است: در گذشته برای بازگرداندن لوینسون به خانه فرصت های زیادی از دست رفته است. اگر رژیم ایران همچنان سرنوشت رابرت لوینسون را مشخص نکند، باید با پیامدهای آزاد نکردن او مواجه شود. اینکه این پیامدها چه هستند را دولت آمریکا مشخص می کند.



آرش - صبحی July 22, 2017 05:46 PM

دولت ترامپ باید با همه قدرت در مقابله با دولت خونخوار اسلامی بایستد وبداند که ملت ایران نیز از اقدامات تنبهی دوبت آمریکا در مواجه با جمهوری جهل وجنون اسلامی حمایت خواهند کرد این نظام وحشت آفرین وبی توجه به معیارهای حقوق انسانی ثابت کرده است که هیچ زبانی بجز زبان زور را نمی شناسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang July 22, 2017 06:35 PM

در بحث گفتگو برجام که کشورهای ۱+۵ هر۹۰ روز با ایران دارند فقط قرار هست به اهمیت برنامه اتمی ایران که اژانس مامور انجام نظارت ان هست بحث و گفتگو بشود ولی وزرا خارجه دولت روحانی در نشست اخیر بحث زندانیان ایران در خارج را مهمتر از بحث برنامه اتمی به پیش گذاشتند که این میتونه به مرگ برجام کمک کند که ازقرارمعلوم یک سری از ایرانیان که فک فامیل اخوندا هستند در کشورهای مختلف به درخواست آمریکا به جرم دور زدن تحریم‌ها دستگیر و زندانی شده‌اند و در این دیدارظریف وعراقچی با هیات آمریکایی به امریکاییها میگند زندانی دانشجوی آمریکایی زیو وانگ از رو انتقام گیری بوده که اگر شما ایرانیان ما را ازاد کنید ما هم زیو وانگ را ازاد میکنیم که بنازم به این نوع دیپلماسی اخوندی که در عکس العمل ترامپ نسبت به بازداشت شهروندان آمریکایی‌ در ایران هشدار داد که یکی راجع به سرنوشت مامور گمشده اف‌بی‌آی رابرت لوینسون هست که اخوندا میگند به ما ربطی نداره چون رابرت لوینسون از ایران رفت بیرون و بعد ناپدید شد ولی تمام شواهد و مدرک نشان میدهد که رابرت لوینسون از ایران خارج نشده و خدا میدونه پاسدارها چه بلایی مثل کهریزک بر سر این امریکایی اورده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: