آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مرداد ماه 1396 = 24-07 2017

حذف باورنکردنی تیم فوتبال امید ایران

تیم فوتبال امید ایران از صعود به رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا بازماند و با حذف باورنکردنی در مرحله مقدماتی، یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال ملی کشورمان را رقم زد.

به گزارش ایرنا، تیم امید ایران با هدایت «امیرحسین پیروانی» در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر «بیشکک» قرقیزستان ابتدا برابر میزبان به برتری دو بر یک رسید.امیدهای فوتبال ایران در بازی دوم مقابل عمان صف آرایی کرده و در حالی که با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی می شدند با حساب دو بر صفر شکست خوردند.

مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در 10 گروه برگزار شد که تیم های نخست هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی شدند.همچنین پنج تیم برتری که در رتبه دوم گروه های مختلف ایستادند نیز صعود کردند.

در پایان دیدارهای تمامی گروه ها تیم ایران که تنها سه امتیاز داشت نتوانست جایی در بین تیم های برتری که در رتبه دوم گروه های مختلف ایستاده اند پیدا کند و حذف شد.در نهایت تیم ایران ناباورانه و در مصاف با دو رقیب درجه سوم آسیایی حذف شد تا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ فوتبال کشورمان رقم بخورد.

این تیم در حالی حذف شد که تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی در اقدامی غیرحرفه ای حاضر نشدند بازیکنان رده سنی امید خود را در اختیار تیم زیر 23 سال ایران قرار دهند.



بهرام July 24, 2017 02:42 PM

باید نفس راحتی کشید شاید تا مدتی از جنگولک بازی سرداران فوتبالی راحت باشیم مانند زمانی که شش موشک پاسداران یک داعشی را هم نکشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى July 24, 2017 08:05 PM

گذشته از كار زشت باشگاه استقلال تهران در عدم در اختيار قرار دادن سه بازيكن خود به تيم ملى اميد بخاطر ترس منصوريان از شكست احتمالي در برابر پرسپوليس در دربى دوستانه آلمان ( كه آن بازى هم لغو شد ) كارنامه امير حسين پيروانى نشان از اين دارد كه او در سطحى نيست كه سرمربيگرى تيم ملى به او سپرده شود و فدراسيون فوتبال كه با رابطه و نه ضابطه او را به اين مقام برگزيد مقصر ١٠٠٪‏ ميباشد و كليه عواملش از رييس گرفته تا معاونينش بخاطر اين افتضاح تاريخى بايد اخراج شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: