آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مرداد ماه 1396 = 24-07 2017

دختر ملی‌ پوش ایرانی درگذشت + عکس

زینب ساسانیان ورزشکار اردبیلی و عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران (عکس زیر) که هنوز در اوج جوانی بود، در سن 19 سالگی بامداد امروز بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

رحیم علیزاده رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: زینب ساسانیان دوچرخه‌سواری را به صورت حرفه ای از سال ۹۱ شروع کرد بطوریکه در چند سال اخیر همواره در اردوی تیم ملی استقامت بانوان حضور داشت و چندین دوره قهرمان کشور در رشته استقامت جاده و تایم تریل انفرادی را از آن خود کرده بود.

به گفته او، هفته گذشته وی در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری از سوی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و مسئولین استانی تجلیل شد.

علیزاده اضافه کرد: زینب ساسانیان یکی از دختران جوان ورزشکار و بااخلاق کشور و استان بود.

ایران پرس نیوز




شاهین July 24, 2017 05:18 PM

همین کشته شد ،،کجا ؟ چه ساعتی ؟ با چه وسیله ای؟ چگونه ؟ هیچی فقط کشته شد عکس بالا و سابقه رژیم و مخالفت علنی سردمداران حکومت فاشیستی اسلامی با دوچرخه سواری بانوان کاملاً گویای این حقیقت هیت که کشته نشده بلکه کشتنش و خانواده هم مجبور به سکوت کردند ،گشتاپوی رژیم کثیف آخوندی به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمیکنه یک بررسی سطحی از صحنه تصادف و این سانحه به وضوح نشان خواهد داد که پای وزارت اطلاعات یا بسیج یا نیروهای خود سر ( خود فروخته) در کار بوده ،،این حکومت با تمام توان و امکاناتش سعی میکنه که تمام راههای تنفس جامعه رو مخصوصاً بانوان رو ببنده ،، افسوس که مردم در خواب عمیقی فرو رفتند و گلهایی که هر دقیقه در گوشه ای از وطن بدست سفاکان رژیم ملعون اسلامی پرپر میشند گشتاپوی آخوندی فقط ضربه ای قدرتمند که ۸۰ میلیون ایرانی به پوزه خون آلودش بزنند میپوکه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: