آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مرداد ماه 1396 = 24-07 2017

طعنه ترامپ به دست خالی دموکرات‌های آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در صفحه توئیتر بار دیگر دموکرات ها را آماج حملات انتقادی خود قرار داد.

به گزارش مهر، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: پس از یک سال تحقیق و بدون پیدا شدن هرگونه مدرکی، رهبر دموکراتهای مجلس سنا اخیراً گفته است که دموکرات ها باید به جای روسیه خود را مقصر بدانند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در صفحه توئیتر بار دیگر دموکرات ها را آماج حملات انتقادی خود قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام نوشت: پس از یک سال تحقیق و تفحص بدون پیدا شدن هرگونه شاهد و مدرکی، «چاک شومر» (رهبر دموکراتهای مجلس سنا) اخیراً گفته است که دموکرات ها باید به جای روسیه خود را مقصر بدانند.

گفتنی است، ترامپ بر این باور است که دموکرات ها به دلیل شکست خود در انتخابات هشتم نوامبر سال گذشته میلادی به بهانه های مختلفی مانند ارتباط تیم انتخاباتی اش با روسیه، اخبار جعلی را علیه وی مطرح می کنند.



trump July 25, 2017 10:28 AM

چه به پروا میگه مدرکی نبوده پس اینهمه نشست با روسیه چیست مدرک نیست هیچ ریس جمهوری در انتخابات اینهمه نشست با دولت روسیه نداشته در ضمن اینکه روسها هم هک کردند ثابت شده دیگه چه مدرکی میخای آخوند آمریکائی از نوع تو پررو هم ما آخوند ایرانی فراوان داریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر July 25, 2017 12:51 PM

دم پرزیدنت ترامپ واقعا گرم آنکه را حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ منتهی دموکراتها که در واقع بی وطن و ضد امریکایی هستند و به دلیل همین ویژگی های ذاتی شان شکست سختی خورده اند و از جامعه ی امریکایی طرد شده اند این همه گرد و خاک می کنند تا دلایل واقعی شکست شان پنهان بماند و کسی به سراغ خودشان برای حساب کشی نرود ولی طولی نخواهد کشید که این روز وحشت انگیز را به چشم خود خواهند دید که باید پاسخ کثافت کاری هایشان را بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 25, 2017 03:13 PM

درود بر شما آقای اردشیر؛ ایرانی‌‌های با فرهنگ مثل شما، آقای صبحی‌ و بسیاری از دوستان سایت باعث افتخار هستند و امید برای آزادی ایران را بزرگتر میکنند؛ پیروز باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: