آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 مهر ماه 1396 = 07-10 2017

جزییات ممنوعیت سه‌ ماهه برای محمد خاتمی

وکیل خاتمی از جزییات و صحت برخی محدودیت‌ها برای رئیس دولت اصلاحات خبر داد.

وی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه‌ها مبنی بر اعمال محدودیت‌هایی برای رییس دولت اصلاحات، گفت: اخیراً برگه‌هایی منتسب به یک مرجع قضایی به رویت آقای خاتمی رسیده که حاکی از اعمال برخی محدودیت‌ها به لحاظ عدم حضور ایشان در مجالس عمومی است.

وکیل خاتمی خاطرنشان کرد: در ایام گذشته و حتی اخیرا برگه‌هایی با ذکر موضوع لزوم عدم شرکت و حضور جناب آقای خاتمی در فلان مجلس و یا دیدار با شخص ارائه شده است؛ ولی اخیرا برگه‌ای به منزل ایشان ارسال و به رویت ایشان رسیده که طی آن از تاریخ ۱/۷/۹۶ ممنوعیت حضور جناب آقای خاتمی در مراسم عمومی سیاسی، فرهنگی و تبلیغی به مدت سه ماه الزامی است.

در این برگه قید شده بود که این دستور به تقاضا و صلاحدید برخی نهادهای امنیتی صادر شده است.


رئیس جمهور سابق هم حصرخانگی شد

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی كه خواهرزاده محمد خاتمی است در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا از اعمال محدودیت‌های جدید در مورد رئیس دولت اصلاحات خبر داد و آن را هم تاسف آور توصیف کرد.

خبرنگار بهار كسب اطلاع كرده كه در محافل سیاسی نزدیك به اصلاح‌طلبان خبرهایی در حال ردوبدل شدن است كه بر طبق آن گفته می‌شود به خاتمی ابلاغ شده كه منبعد بدون اجازه مقامات امنیتی اجازه بیرون رفتن از منزل را ندارد.

طبق برخی نقل قول‌ها، در پی انتشار عكس‌هایی از هم‌نشینی رییس مجلس، رییس صدا و سیما و آیت الله امامی كاشانی با خاتمی در مراسم ترحیم آیت الله راستی‌كاشانی در حسینیه جماران، كه با واكنش تندروهای اصولگرا مواجه شده، طی روزهای اخیر از حضور ایشان در برخی مراسم مذهبی ممانعت به عمل آمده و ایشان فقط توانسته است در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در منزل صادق خرازی (با پادرمیانی شخصی خرازی) شركت كند اما پس از آن از حضورش در سایر مراسم عزاداری ماه محرم جلوگیری و عملا حصر خانگی او هم آغاز شده است!



کاریکامراناتور October 5, 2017 06:06 PM

این ها همه از یک جنس و فقط بر روی اصول سواری روی ملت آخوند زده و امام زمان پرور اختلاف دارند البته گرگ ها هم گاهی بر سر قلمرو و ریاست با هم می جنگند ولی قربانی همیشگی گوسفندان هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صیحی October 5, 2017 07:16 PM

حکمی که ظاهرا" توسط دادگاه غیر قانونی ویژه روحانیت وبا امضای ابراهیم رئیسی صادر وابلاغ گردیده آزمایش دیگریست برای حسن روحانی اینکه بازهم میخواهد سکوت کند وحرفهای فریبکارانه بزند؟ یا از جایگاه مجری درست قانون اساسی بمقابله با اینگونه احکام قیام خواهد نمود اگر تا دیروز موضوع حصر موسوی وکروبی ورهنورد مثل توپ فوتبال پاسکاری میشد، حالا معلوم میشود که ابراهیم رئیسی با فرمان چه کسی چنین حکمی را امضا وابلاغ کرده است رژیم دارد جان میکند رژیم دارد تقلا میکند تا شاید بتواند از مرگ محتوم خودجلوگیری کند ولی شدنی نیست مرگ در چند قدمی نظام اسلامی است سئوالل مهم اینست که بازهم محمد خاتمی و اصلاح طلبان فرومایه میخواهد چنین رژیم بی معرفت وجهنمی وسرکوبگری پابرجا بماند؟؟؟؟؟ نظامی که استبداد را بصورتی عریان دارد و عیان بنمایش گذاشته است؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف October 7, 2017 10:07 PM

تو این دوره زمونه اخوندکشی"بازیافت اخوند به طبیعت" نزنن این بکشن بندازن گردن ملت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: