آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 فروردین ماه 1397 = 03-04 2018

جن‌ گير معروف را به جان مشايی انداختند!

سايت دولت بهار (حاميان احمدي‌نژاد)، در خبري در كانال خود مدعي شد: شنیده‌ها حاکیست علی رغم گذشت ۶ روز از پایان بازپرسی و اخذ آخرین دفاعیات، ماموران در اقدامی غیرقانونی و در غیاب بازپرس، همچنان به بازجویی از مهندس اسفندیار رحیم مشایی ادامه می دهند و در این راستا از افرادی همچون عباس غفاری (جن‌گير معروف) برای تشدید فشار روحی و روانی بر ایشان بهره می گیرند.

احمدی‌ نژاد: دخالت‌های انگلیس در امور ایران

دفتر احمدی‌نژاد با صدور بیانیه‌ای جدید به دستگیری و محاکمه محرمانه افراد از سوی قوه قضائیه اعتراض کرد.

در این بیانیه آمده است: مخفیانه محاکمه و دستگیر می‌کنند و زمانی که فرد مظلوم امکان دفاع ندارد، تبلیغ منفی، شایعه پراکنی و اهانت را علیه او روا می دارند.

در بیاینه جدید دفتر احمدی نژاد که در تارنمای "دولت بهار" منتشر شده این پرسش مطرح می‌شود که "چرا باید اعتراض یک ایرانی به دخالت‌های انگلیس در امور ایران، به طور خشن و مخفیانه توسط دستگاه قضایی، آن هم در تهران مورد برخورد و محاکمه قرار گیرد؟"

این بیانیه همچنین خبر داده است که طی ۶ روز گذشته هیچ خبری از محل نگهداری و شرایط جسمی مشایی در دست نیست و اجازه تماس با خانواده را نیز به او نداده‌‌اند.


وصیت بقایی برای دفن

سایت حامی احمدی‌نژاد نوشت که حمید بقایی در تماسی از زندان گفته که شرایط روحی و‌ روانی‌ام بسیار خوب است و خطاب به یک خبرگزاری گفته است: فرزند خلف پدرتان نیستید اگر فیلم غذا خوردنم را منتشر‌ نکنید.

این سایت (دولت بهار) به نقل از حمید بقایی نوشته است: اظهاراتی که درباره شرایط روحی و‌ روانی نامساعد بنده مطرح شده، چرند و کذب محض است. فشار اعتصاب غذا اگرچه اثرات سخت خود را بر جسم من تحمیل کرده اما شرایط روحی و‌ روانی بنده بسیار خوب است.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد اظهارنظرهای کذب درباره شرایط روحی و‌‌روانی بنده اهداف دیگری را دنبال می‌کند. بنده تاکید می‌کنم که در زندان هیچ دارویی مصرف نمی‌کنم و خودکشی هم نخواهم کرد.

بقایی با اشاره به ادعای کذب یک‌ خبرگزاری بدنام امنیتی مبنی بر اینکه او در زندان به صورت مفصل غذا خورده و در اعتصاب غذا نیست، گفت: متولیان این‌ رسانه فرزند خلف پدرشان نیستند اگر فیلم غذا خوردن بنده در زندان را منتشر نکنند!

وصیت حمید بقایی

همچنین، همسر حمید بقایی در گفت و گو با دولت بهار درباره آخرین اظهارات او در ملاقات اخیر، خاطرنشان کرد: آقای حمید بقایی در این دیدار ضمن تاکید بر تداوم اعتصاب غذای کامل و خودداری از نوشیدن آب، شرط پایان دادن به این تصمیم را اعاده دادرسی در دادگاه علنی و ترخیص از زندان اعلام کرد.

وی افزود: آقای بقایی تاکید کرد که ۲۴۰ روز در زندان انفرادی بوده و با احتساب اینکه هر روز انفرادی معادل ۱۰ روز زندان عمومی است، او ۲۴۰۰ روز در زندان ... بوده است.

همسر حمید بقایی تصریح کرد: آقای بقایی گفت که تحت هیچ شرایطی خودکشی نخواهد کرد. او ضمن ادای احترام به مقام شهدای والامقام، با اصرار بر اعتصاب غذای خشک وصیت کرده است در صورتی که مقاومتش در برابر حکم دادگاهی که (........) می‌داند، موفقیت آمیز نبود، پیکرش در کنار شهدای سی تیر (قهرمانان مبارزه با استعمار رژیم سلطنتی انگلستان) در ابن بابویه و در نزدیکی شهید دکتر حسین فاطمی به خاک سپرده شود!


ترس و نگرانی حاکمیت از مرگ بقايی در زندان

به گزارش الف، عزت‌الله ضرغامی در توئیتر خود نوشت: « ازجناب آقای دکتراحمدی‌نژاد، درخواست می‌کنم تا از جناب آقای حمید بقایی بخواهد، به اعتصاب غذای خود پایان دهد او بجز ایشان، از کس دیگری تمکین نمی‌کند این اقدام،در آستانه۱۳رجب برای فرزندان و خانواده محترم ایشان ضروری است و موجب خوشحالی همه خواهد شد. صبر و گذر زمان، موثرترین کلید برای بازشدن قفل‌ها است».

این در حالیست که احمدی نژاد پیش تر گفته بود: بقایی بعد از چند روز اعتصاب غذا از زندان تماس گرفته و گفته آماده "شهادت" است.


بقایی: من مقصرم یا سردار سلیمانی؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت بهار (وب سايت حامي باند احمدي نژاد)، بقايي در نامه ای جهت دفاع از خود از اتهامات وارده توسط سپاه اعلام می دارد: "اما به فرض محال در این داستان ساختگی… آیا بنده مقصرم یا آقای سردار قاسم سلیمانی به عنوان مقام مسئول مجاز در سپاه قدس و تحویل دهنده ارزهای مذکور؟".

وی در ادامه می نویسد: " ثانیاً آیا سپاه قدس در این مدت نباید از من گزارش عملکرد می‌خواست تا بر اساس آن مشخص شود آیا بنده مرتکب تخلفی شده‌ام؟ یا خیر؟ ثالثاً از کجا معلوم این ارزها توسط من در مسیری که آقای سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بدان جهت به بنده تحویل داده‌اند صرف نشده باشد؟!"

بقایی که هم اکنون در بازداشت به سر می برد در این نامه سرگشاده می نویسد که او هیچ مسئولیتی در امور دیپلماتیک و خارجی نداشته است، ارتباطی هم با سران کشورهای آفریقایی نداشته، لذا چطور می توانند پولی از سپاه قدس بگیرد و به سران آفریقایی بدهد؟!

محمود احمدی‌نژاد در خبری که شامل ویدئوی احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق است، اعلام نمودند که آقای بقایی بعد از چند روز اعتصاب غذا از زندان تماس گرفته اند و آماده مرگ یا "شهادت" است.

گفتنی است، بقایی در اختلاس در سه و نیم میلیون یورویی از سپاه قدس برای توزیع میان سران کشورهای آفریقایی به او داده بود، متهم است.



کاریکامراناتور December 10, 2017 03:22 PM

بالاخره یک روز این متعصبین و ابلهان مذهبی هم می فهمند که با بنیادگرائی و دمیدن در بوق مذهب روز به روز مملکت به عقبتر بر میگردد اما چاره ی کار لوتر شدن نیست بلکه جدائی کامل سیاست و مذهب است و تدوین قوانین بر اساس حقیقت و شرایط روز و نه شریعت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اريانى December 10, 2017 05:21 PM

تو گور پدر ادم دروغگو! ! مرتيكه تو خودت رو دار خواهى زد ة بيشرف دزد ، حتما ميرى خودتو بالاى در توالت خونه احمدى شپشو اويزون مى كنى مردك هنوز نوشتن وخوندن بلد نيست مارتين لوتر شناس شده شما داريد اينهمه شلوغ مى كنيد تا يه ساعت بيشتر عمر كثيفتون ادامه پيدا كنه بعد مياى شعار ميدى! صبر كن احتياجى به اويزون كردن خودت نيست ، بزودى اويزونت مى كنند اون برادران قاچاقچى و دزدت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Manam Babak December 10, 2017 05:59 PM

یکی نیست به این آدم کش بگه، ون مارتین لوتر سابقه آدم کشی، و دزدی نداشت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی February 10, 2018 10:12 PM

باند احمدی نژاد درصدد هستند از این آشفتگی مزمن که گریبان جمهوری اسلامی را گرفته نهایت استفاده را بکنند تا در دوران پسا رهبری جای پای خودشان را در بستر یک حکومت فاسد وبحران زده محکم کنند احمدی نژاد بعنوان کسیکه بخوبی از متن وبطن حکومت اطلاع دارد در نهایت فرصت طلبی میخواهد با ابزار بقائی و مشائی اهداف خودش را پیش ببرد بهمین دلیل لازمست تا شخصیت های خوشنام ومقبول مردم ایران هرچه زودتر برسر یک مخرج مشترک یک آلترناتیو قدرتمند را پی ریزی نمایند اگر این اتفاق رخ بدهد ودولتهای قدرتمند غربی بویژه آمریکا آنرا برسمیت بشناسد بدون تردید میتواند همه بازیهای احمدی نژاد وسرداران را نقش بر آب بنمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


habib February 11, 2018 01:17 AM

کلا همشون آشغال وحقه باز وحروم زادن یه آدم سالم تواینا پیدا نمیشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا March 31, 2018 02:33 PM

- در دزد بازار جمهوری مفسد فی الارض اسلامی_ گرگهای درنده خمینی پرست :

- تک تک آن خمینی پرستان_ مردم فریب و آدمکش :


- یکی از یکی دزدتر و دزدتر و دزدتر از دیگری،،،

- دو نفر دزد خری دزدیدند -- بر سر داشتن خر با هم جنگیدند

- آن دو نفر بودند چو گرم زد و خورد - دزد سوم خرشان را زد و برد ( ایرج میرزا )

- تا خرند این قوم، ملایان خر سواری می کنند -- وین خران در زیر ایشان ناله و زاری می کنند ( بهار )

گزارش یا اعتراض به این نظر


comment melat April 1, 2018 09:28 PM

ملت نشستند کامنت میزارن بدون این که از جریان سر در بیارند بابا اینها دارند با رژیم کنونی مخلفات میکنند ملت هم با مخالفت اینها داره مخالفت میکنه حرف هایی که شما ملت اگر بزنید سر در میرید حالا بند احمدی نژاد داره میزنه اشکال کار چیست که حمایت کنید انتقام گیری و تصفیه حساب را برای بعد بگذارید الان وقت این کارها نیست الان زمان حمایت است برای چپه کردن رژیم حمایت نه مخالفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 2, 2018 06:56 AM

لطفا این نمایش مسخره را شب و روز گزارش نکنید به درک بگذارید همشان بمیرند فقط خبر مرگشان را منتشر کنید با سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی April 2, 2018 10:48 PM

این همه آدم‌های خوب مردند هیچ اتفاقی نیفتاد این بابا که خودش یک پا آدم کشه هم روش بقول میرزاده عشقی : غفرالله کنون بر اثرش باید....

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: