آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 مرداد ماه 1396 = 17-08 2017

تهران؛ جزئیات بیشتر درباره سرهای بریده

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزئیاتی بیشتر از پرونده کشف سرهای بریده شده در خیابان شیخ بهایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت؛ سرهنگ حمید مکرم با بیان اینکه پیرمرد دستگیر شده، ناپدری مقتول و همسرش بوده گفت: عصر روز گذشته در جریان بازدید سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلیس آگاهی پایتخت، وی با متهم صحبت کرده و او اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از مدت ها قبل با فرزند خوانده‌ام بهرام اختلاف داشتم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی‌ام را می فروخت. قالی، طلا، نقره، وسایل زینتی، هرچیزی که در خانه قابل فروش بود می‌برد و می‌فروخت. ما بچه‌دار نمی‌شدیم و بهرام فرزند خواهر همسرم بود که ما از کودکی او را به خانه خود آورده و بزرگ کرده بودیم . از چند روز پیش از جنایت، تنش و درگیری میان ما بیشتر شد طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زد و به همین علت همسرم را روز یکشنبه هشتم مردادماه به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم.

متهم ادامه داد: همان روز بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و یوار کرد. به آشپزخانه رفت و می‌خواست برگردد به اتاق خودش که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم. او روی زمین افتاد. رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم. زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده، تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و افتاد روی تخت؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. بعد با اره برقی که از قبل در خانه بود شروع کردم به تکه‌تکه کردن بدن‌هایشان و … . از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.



hamed August 5, 2017 01:11 PM

اینرو مطمعنم که بچهای قسمت جنایی و آگاهی ایران اگر بزارن خیلی جنایتها رو پیدا کردن
حالا دلخوری یا
چند روز آینده خبلی چیزها کشف میشه،
ارادتمند جانی دالر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: