آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 آذر ماه 1396 = 08-12 2017

اوضاع خاورمیانه به زیان رژیم ایران است

یک کارشناس سیاست خارجی در تهران در باره وضعیت کنونی منطقه گفته: اوضاع خاورمیانه به زیان جمهوری اسلامی است.

علی بیگدلی، با اشاره به اتفاقات اخیر در یمن و تحولات سوریه و عراق به فرارو می گوید: جمهوری اسلامی باید با این وضعیت بسیار محتاطانه برخورد کند. هرچقدر که وضعیت مبهم تر باشد بیشتر به زیان نظام است.

در همین حال دستیار معاون وزیر دفاع آمریکا گفته: برای مقابله با فعالیتهای شریرانه رژیم ایران در منطقه باید همه دولت وارد شود.

دیوید ترکتنبرگ، در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا درباره دخالتهای سپاه پاسداران در منطقه گفت:‌ رژیم ایران یک چالش منطقه‌ ای است و درگیر فعالیتهای شریرانه است. ما روی این فعالیتها متمرکز هستیم و وزارت‌خارجه نیز روی آنها متمرکز است. برای مقابله با این‌گونه فعالیتهای رژیم ایران باید همه دولت وارد شود.




www.youtube.com/watch?v=Vzq29M6keDo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



majid October 27, 2017 07:22 AM

علی موند و حوضش
خاک طویله خوکها و الاغ ها و گاو و گوساله ها توی ا ون عمامه ات
سید علی گدا زاده رهبر مسلمین جهان
باز هم برو دارایی های مردم فلک زده ایران رو بریز تو حلقوم گروه ها و کشور های درب و داغون منطقه تا سر آخر انگشت شصت شون رو نشونت بدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 8, 2017 05:47 PM

همه دولتهای غربی، بویژه دولت ایالات متحده آمریکا بایداین واقعیت اساسی را درک کنند که نظام جمهوری اسلامی هیچ پشتوانه ای در نزد ملت ایران، حتی درنزد مومننین سنتی ندارد بنابراین مقتضیات زمانی و شرایط منطقه ای اقتضا میکند تا دولت آمریکا ودول اروپائی بجای دادن باج وفرصتهای برجامی بیهوده همه نیروی خودرا صرف هزینه مبارزات ملت ایران بکنند با با هزینه هائی نازلتر بتوانیم ریشه این دمل چرکین درمنطقه بحران زده خاورمبانه وخلیج فارس رااز ریشه بر کنیم وبشریت را از شر یک حکومت فاسد وبحران آفرین رهائی بخشیم خواست ملت ایران امروزبرتمام فضای رسانه ای وهرکوی برزن طنین انداز است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: