آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 مرداد ماه 1396 = 10-08 2017

صادق زیباکلام به دادستانی انقلاب احضار شد

خبرگزاری هرانا – صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران، گفت که دادستانی انقلاب به اتهام “نشر اکاذیب” علیه من اعلام جرم کرده است و برای صبح شنبه به دادگاه احضار شده‌ام.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران، احضار خود را به دادگاه انقلاب تایید کرد و گفت که امروز ۱۹ مردادماه، به اتهام “نشر اکاذیب”، دادستانی انقلاب علیه من اعلام جرم کرده است و برای صبح شنبه به دادگاه احضار شده‌ام.

دکتر زیباکلام در این باره توضیح داد: «دو هفته پیش پیامکی بر مبنای شکایت دادستان انقلاب برای من آمد و بر اساس تحقیقی که کردم، شکایت برمی‌گردد به مصاحبه‌ی بنده با رادیو آلمانی «دویچه وله» که از من پرسیدند نظرتان درباره‌ی بازداشت آقای حسین فریدون به اتهام اقتصادی چیست؟ بنده گفتم اطلاعی ندارم اما قوه قضاییه در ایران قوه‌ی مستقلی نیست. بنابراین ممکن است آقای حسین فریدون کار خلافی کرده باشد ولی این شایبه نیز وجود دارد بازداشت ایشان سیاسی باشد».



آرش - صبحی August 10, 2017 04:27 PM

نتیجه گیری اون بازداشت بازی ووثیقه گذاری ۳۰ میلیاردی وزیر خیلی محترم بهداشت همین بود که انجام شد روحانی تن به خفت داد وکابینه ای که مطلوب ولی امرمسلمین جهان باشد را ساخته وپرداخته کرد یعنی همون چیزی که خواست دلواپسان وسرداران و دزدان وغارتگران بود رای دهندگان به روحانی حالا مطمئن باشند که یکبار دیگه یک کلاه گشاد ازجنس نمد روحانی بسرشان گذاشتند تا چهار سال آتی، ودیگه با حسین آقای فریدون هم کاری نخواهند داشت پس یک راه بیشتر نمیمونه یکپارچگی ملت فریب خورده و درخواست مطالبات در کف خیابانها همین وبس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: