آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 20 مرداد ماه 1396 = 11-08 2017

اعتراف آخوند حکومتی به اعدام افراد بیگناه

خبرگزاری هرانا – سحرگاه روز پنج شنبه، علاوه بر اعدام جنجالی یک کودک-مجرم در زندان شیراز، دستکم دوازده زندانی از جمله یازده زندانی از محکومان جرائم “مواد مخدر” در زندان بیرجند و یک زندانی با اتهام “قتل” در زندان بابل اعدام شدند.

موج اعدام در سراسر ایران در حالی ادامه دارد که همزمان مجلس شورای اسلامی به هدف کاهش استفاده از مجازات اعدام مشغول بررسی اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر است.

آخوند حسن نوروزی، یک نماینده مجلس شورای اسلامی در این باره گفت:... آقای مویدی فرمودند به ما وقت بدهید 10 ماه وقت دادیم یک برنامه یک آمار به ما ندادند اینها فقط بلدند بگند ما اعدام می‌کنیم ما هم می‌گیم اعدام کنید اما کی رو اعدام میکنی؟ آقای مویدی چند تا قاچاقچی بین‌المللی رو اعدام کردید؟ آیا اعدام کردن حمالها و بیگناه‌ها... 5300 نفر تو زندانهایند تو به من آمار ندادی اینها رو به چه دلیل تو می‌خواهی اعدام کنی...ما کی گفتیم اعدام برداشته شود ما نگفتیم اعدام حذف بشود ما گفتیم اعدام را به کسی بدهید که مستحق اعدام باشه اون قاچاقچی که 500 تا سرمایه در تهران و جاهای دیگه داره او با اخذ وکلای قوی آزاد میشه ولی یک حمال بیچاره‌ای که 35 گرم مواد صنعتی داشته، نمی‌تونه دفاع کنه وکیل بگیره اعدام میشه برای چی؟



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: