آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 مرداد ماه 1396 = 13-08 2017

واکنش هراس آلود آیت‌ الله تبهکار قم به اتهامات

رسانه های حکومتی: دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به دروغ‌ها و اتهامات اخیر رسانه‌های خارجی نسبت به این مرجع تقلید واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، متن اطلاعیه دفتر این مرجع تقلید به این شرح است:

اخیراً دروغ بزرگ تازه‌ای از صدای آمریکا که دشمنی آن‌ها نسبت به اسلام و ایران و مراجع بزرگ دینی بر کسی مخفی نیست درباره حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی پخش‌شده است.

آنچه بر ما مسلم شده این است که گروهی در خارج و بعضی در داخل بجای اتاق فکر اتاق‌هایی برای جعل و تولید دروغ و تهمت بازکرده‌اند و هرروز مطلبی را که سرتاپا مجعول و کذب محض و عاری از حقیقت است درست کرده و منتشر می‌کنند. و به گمان خود می‌خواهند شخصیت ممتاز روحانی و مرجعیت و نفوذ معنوی معظم له را زیر سؤال ببرند که بحمدالله تاکنون کوچک‌ترین توفیقی در این زمینه پیدا نکرده و نخواهند کرد.

هنگامی‌که از معظم له دراین‌باره سؤال کردیم گفتند سرتاپا کذب و عاری از حقیقت و حتی یک کلمه درست در آن نیست و سزاوار است هرروز وقت خود را برای تکذیب این دروغ‌ها تلف نکنیم.

از کسانی که نه ایمان دارند، نه وجدان و نه شرف انتظاری جز این نباید داشت. خداوند همه را به راه راست هدایت کند.


توی حوزه قم و مشهد ولوله ای بپاشده

ایمیل یکی از خوانندگان از تهران: با پخش این خبر مربوط به غارتگری مکارم شیرازی امروز توی حوزه قم و مشهد ولوله ای بپاشده که ممکن است به یک بحران جدی در میان طلبه های حوزه مبدل بشه...

.....حضرت آیت الله، این روزها وضعیت در خیابانهای این مملکت به نحوی شده که برخی از طلاب و علمای عالیقدر لباس روحانیت را هنگام عبور و مرور از تن درآورده اند، نظر مردم نسبت به روحانیت که روزی در قلب آنها جای داشت برگشته است، و از هر کس که به روحانیت هتک حرمتی میکند تجلیل می کنند....

نامه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم به آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش شب تاب نیوز، پس از مطرح شدن نام بیت آیت الله مکارم شیرازی در بالا کشیدن «۱۵۰ میلیون دلار» از پول بیت المال این مردم ستم دیده در برنامه صفحه آخر صدای آمریکا، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله مکارم شیرازی از ایشان خواستند که در این مورد پاسخگو باشد.

متن نامه جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم به آیت الله مکارم شیرازی که برای انتشار در اختیار شبکه جهانی «در تی وی» قرار گرفته به شرح زیر است:

محضر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
با سلام و تحیت

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، استحضار دارید که ۹ سال پیش وقتی در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ برای اولین بار آقای عباس پالیزدار از چپاول بیت المال توسط برخی روحانیون وابسته به حاکمیت پرده برداشت، چه مسائلی در ارتباط با حوزه و بخصوص بیت جنابعالی مطرح شد، حال پس از گذشت این سالها صحبت از جابه جایی «۱۵۰ میلیون دلار پول بیت المال» در دوران ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی نژاد توسط افراد مرتبط به بیت حضرتعالی به میان آمده است.
حضرت آیت الله مکارم، متاسفانه بدتر از موضوع «۱۵۰ میلیون دلار»، صحبت از نوار صوتی است که در آن حضرتعالی در حال تمنا و خواهش کردن از افرادی «برای سرپوش گذاشتن بر روی نقش بیت جنابعالی در جابه جایی مبلغ ذکر شده(۱۵۰ میلیون دلار) از بیت المال»، هستید!
حضرت آیت الله، این روزها وضعیت در خیابانهای این مملکت به نحوی شده که برخی از طلاب و علمای عالیقدر لباس روحانیت را هنگام عبور و مرور از تن درآورده اند، نظر مردم نسبت به روحانیت که روزی در قلب آنها جای داشت برگشته است، و از هر کس که به روحانیت هتک حرمتی میکند تجلیل می کنند.
حضرت آیت الله، ما جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم از شما تقاضا داریم قبل از اینکه این فایل صوتی منتشر شود، و باعث برانگیختن خشم عمومی بر علیه روحانیت گردد به شبهات پیش آمده در ارتباط با این فایل و نقش بیت حضرتعالی در جابه جایی مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار از بیت المال، پاسخ داده و رفع شبهه فرمایید.
حضرت آیت الله، همچنان صحبتهایی از نقش بیت جنابعالی در پرونده سازی علیه حضرت آیت الله العظمی محمد رضا نکونام، مرجع عالیقدر شیعه در رسانه ها منتشر شده است، که امیدواریم در این مورد هم روشنگری فرمایید، چرا که برای همگان جای سوال است که چگونه در نظام جمهوری اسلامی ایران ، مرجع صاحب نام و بلند آوازه ای مانند حضرت آیت الله العظمی نکونام در شرایط وخیم جسمانی در رنج و حبس و شکنجه است، و غارتگران بیت المال در هر کوی و برزن جولان داده و «فریاد وا اسلاما» سر می دهند.

والسلام علی من اتبع الهدی
جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم



ایرانی محیا برای انقلابی نوین August 12, 2017 06:07 AM

آخوند ومذهبش دست ساخته انگلستان وتا ملت ایران مذهب وعواملش را ازوکشور جدا ودور نیادازن روزبه روزکشور سرطانی تر
خواهدشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM August 12, 2017 12:21 PM

سخن من به این طلبهایست که وجدان بیدار دارند حالا میشود از این افراد با وجدان سوال کرد که چرا تا به حال سکوت کرده اند یعنی تا حالا همه چیز درست بوده ؟ حکومتی ها که به راحتی بختیار و فرخزاد و و میکشند چرا خاوری را که میلیاردها دلار دزدی کرد راحت گذاشته اند و زندگی آنچنانی دارد یا طوسی که به پسر بچه ها ی بیگناه تجاوز کرده راست راست و آزاد به زندگی ننگین خود ادامه میدهد ؟ نه داد گاهی نه سوالی نه جریمه ی یا رییس به استلاح داد گستری که حساب های آنچنانی دارد پاسخ گو نیست ؟حالا که بیدار شدید ببینیم از خود سوال میکنید چرا آیتولا بروجردی سالها در زندان است ؟اینکه شما سوال کردید گرمی از میلیونها تن ظلم و جنایات در حکومت عدل علی که آقای خامنه ی سکان در آن میباشد باشد که شما هموطن بیدار این لباس ملبس به جنایات را از تن بیرون کنید و به ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم August 12, 2017 03:29 PM

تا آخوند کفن نشود
این وطن وطن نشود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 12, 2017 07:53 PM

حالا كه مردم سكوت اختيار كردن و از ترس جونشون جرات قيام كردن ندارند يكبار و براى هميشه بايد اين قشر ( آخوند ) را دونه به دونه در هر كوى و برزن نابود كرد تا نسلشان منقرض شود تا هم خود درعمر باقى مانده و هم نسل هاى آينده آزاد زندگى كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM August 12, 2017 08:27 PM

آقایان طلبه که یک باره به سوال و و روی آواردهید مگر سالها نیست که همه فریاد میزنند غارت لاستیکه دنا توست شیخ بیسواد یزدی صورت گرفته و تاجر شکر مکار شیرازیست پس تا بحال کجا بودید که نامه بنویسید ؟آیا از خود سوال کردید که چرا آیاتولله بروجردی زیر شکنجه دژخیمان رژیم است مردم کلیه می فروشن تن فروشی میکنن حضرت دزدی میلیارد دلاری میکند تازه بیدار شدید و سوال میکنید عجبا که ما فکر میکنیم شما از همه چیز بی خبر هستید اگر ادامه ندهید ما فکر میکنیم که شما هم با آنها موافق هستید و به عنوان سوپاپ اطمینان عمل میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid August 13, 2017 07:34 AM

مرگ بر انقلاب ۵۷
پیش به سوی انقلابی دیگر با هدف سرنگونی آخوند های دزد بی وطن و گزمه های آدمکش بسیج و سپاهی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش پ August 13, 2017 11:53 PM

حتما همه شنیده اند که ترامپ در ضمن تهدید ونزوئلا به اقدام نظامی علیه این کشور مذاکره با رهبر آن‌جا را منوط به رعایت دموکراسی خواسته است مردم ایران هم بایستی ترس چند سال گذشته را کنار بگذارند و مجددا مانند جنبش سبز بپا خیزند اینبار ترامپ و دولت او پشتیبانی لازم را خواهند کرد وگرنه این فریبکاری های ملاها و مقامات رژیم ادامه و بدبختی مردم بیشتر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Kaveh_SN August 14, 2017 12:23 AM

همه ما خوب میدونیم ابعاد دزدی آخوند و پاسدار خیلی بیشتر از این اخبار است صدو پنجاه میلیون دلار که چیزی نیست اصلا چه لزومی داره مکار شیراز تکذیب کنه کی جرأت میکنه چیزی بگه از خود خامنه ای تا برادران لاری جانی و حسن حسین فریدون و سرداران پاسدار همه دارن میدزدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: