آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مرداد ماه 1396 = 12-08 2017

یک سرکرده سپاهی: نقشه شیطانی آمریکا

پاسدار «یدالله جوانی» در روزنامه «جوان» نوشت: آمریکایی‌ها به‌درستی می‌دانند که جمهوری اسلامی اجازه ورود به مراکز، پایگاه‌ها و سایت‌های نظامی خود را نمی‌دهد. بر همین اساس آنان می‌خواهند همین عدم اجازه را دلیل عدم‌ پایبندی ما به برجام معرفی کنند و با هزینه ما از برجام خارج شوند.

برخی منابع خبری روز جمعه با استناد به یک منبع آگاه در کاخ سفید اعلام کردند که رییس‌جمهوری آمریکا قصد دارد در ماه اکتبر از توافق‌ هسته‌ای با رژیم ایران خارج شود.

پاسدار «یدالله جوانی» در واکنش به این خبر گفت: به احتمال قوی ادعای امریکایی‌ها مبنی بر انجام فعالیت‌های هسته‌ای مشکوک در برخی از سایت‌های نظامی جمهوری اسلامی، دلیل عدم پایبندی ما به برجام اعلام می‌شود. آنان اینچنین می‌خواهند اما را عامل برهم زدن توافق هسته‌ای معرفی کنند. بنابراین نقطه هدف در طرح بازرسی از مراکز نظامی در ایران از سوی امریکایی‌ها، زمینه‌سازی برای خروج آنان از برجام با هزینه ما است.

وی افزود:این نقشه شیطانی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نبوده‌اند و اساساً باید باب هر نوع مذاکره با آنان را هفت قفله کرد. تجربه برجام نشان داد که در هیچ موضوع دیگری نباید با امریکایی‌ها مذاکره کرد. امریکایی‌ها مذاکره را برای پیشبرد اهداف شیطانی خود می‌خواهند. آنان به چیزی کمتر از تسلیم شدن جمهوری اسلامی در برابر خود نمی‌اندیشند.



majid August 12, 2017 07:33 AM

خوب سردار قندعلی خودتون رو تسلیم امریکا بکنید
شما که در مقابل قطر و عربستان تسلیم شدید حالا شکر بخورید و توبه کنید تا امریکا سرنگونتان نکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام August 12, 2017 08:02 AM

بستارد یداله جوانی شکر زیادی خورده سمبه اگر پرزور باشه توی خشتک رهبری را هم نشون میدید همانگونه که امامتان جام زهر را سرکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 12, 2017 08:09 AM

ازحرفهای این اخوند پاسدار میشود نتیجه گرفت که انها در پادگان نظامی خودشان مخفیانه دارند فعالیت‌های هسته‌ای میکنند چون یک ماه پیش امریکا به اژانس اتمی مدارکی داده که راجع به فعالیت‌های مخفیانه اخوندا در پادگان نظامی خود برای ساختن بمب اتم کوچک که در موشکهای دوربرد استفاده میشود هستند (چیزی که مهندسهای کره شمالی که حقوق انها از پول نفت ایران هست تکمیلش کرده اند) و اژانس هم در حال حاضر در برسی بر صحت بودن این مدارک هست حالا چطوری که هنوز اژانس بر درست یا غلط بودن این مدارک حرفی نزده این پاسدار دستپاچه شده میگوید گور پدر اژانس و گروه ۱+۵ ما به انها اجازه ورود به مراکزو پایگاه‌ها و سایت‌های نظامی خود نمیدیم ؟ (موشکهای دور برد چون مخزن حمل مواد منفجره ان کوچک هست فقط با بمب اتمی موثر هست با مواد منفجره غیر اتمی بعد از اصابت به یک نقطه مثل یک چوپ کبریت بی اثره)

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 12, 2017 08:56 AM

این پاسدار ابله اینقدر نمی فهمد که اگر جمهوری اسلامی تسلیم نشود نابود می شود و به سرنوشتی مثل صدام حسین یا قذافی خواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 12, 2017 09:27 AM

دنیا میداند که جمهوری اسلامی در ذات خود یک نظام فریبکار - دروغگو - شیاد وغیر قابل اعتماد است حکومتی که حتی در نزد ملت ایران از کمترین مقبولیتی برخوردار نیست حکومتی که با سناریو نویسی میاید نمایش انتخابات برگزار میکند وبعد از آن رئیس جمهورمنتخب در یک چرخش برای مردم انگشت شصت بالا میبرد وبه ریش آنها میخندند تا تبعیت خودالز رهبر خونخوار حکومت را اجرائی کند، چه جای آن دارد که جامعه جهانی به چنین حکومت وچنین نظام شیادی اعغتماد کند؟؟ بدون تردید آمریکائیها با رصد کردن مراکز نظامی جمهوری اسلامی از طریق ماهوارهای فضائی وتعداد بی حساب جاسوسانی که در بطن حاکمیت گماشته است بخوبی میدانند که در پارچین و دیگر نقاط فعالیت آشکار وپنهان هسته ای چه میگذرد بهمین جهت برخلاف حاج حسین اوباما نمیخواهند برواقعیات چشم ببندند وفردا کره شمالی دیگری ساخته شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان August 12, 2017 10:32 AM

بنظر من نه بمبی در کار است و نه موشکی که بتواند آن را حمل کند همه این هارت پورت کردنهای سر کرده های سپاه پاسداران به بادیست که از پشت خر در شده و در چهارچوب هدر دهی برنامه ریزی شده دها میلیارد دلار از پولهای بیزبان مردم در بند کشیده شده ایران است که با طراحی بسیار حساب شده از سوی اجانب به سود روسها و دیگر دشمنان این آب و خاک انجام گرفته! این آخوندهای، جنایتکار، مفتخور و بی خاصیت در مجموع غلامان و گماشتگان همین قدرتهای برتر جهانی هستند! در نهایت برجامهای ۲ و ۳ تا الا آخر بصورت زمان بندی شده توسط همین آخوندهای تروریست و نکبت بطور کامل انجام خواهد شد! بنظر من مانباید به اینگونه جفندیات توجه داشته باشیم و ما باید در فکر هم بستگی به هدف سرنگونی این حکومت اشغالگر بایکدیگر باشیم، اتحاد و هماهنگی همه نیروهای مبارز با یکدیگر و مردم از الزامات است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 12, 2017 08:01 PM

مزخرف محض ، شماهايى كه به يك قرارداد ساده فوتبالى پايبند نيستيد و دو فوتباليست را بخاطر تعهدشان به باشگاهشون از بازى هاى ملى كنار ميگذاريد دنيا چطور به شما و نظام منحوستان اعتماد كنند تا برجام را رعايت كنيد؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: