آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 مرداد ماه 1396 = 15-08 2017

دو بازیکن ایرانی 5 برابر عزیز شده‌اند

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، سرمربی تیم پانیونیوس درباره آخرین وضعیت دو بازیکن ایرانی تیمش که علیرغم فشارهای جمهوری اسلامی، در مقابل یک تیم اسرائیلی بازی کردند، گفت: اگر آنها در بدو ورود به باشگاه برای ما عزیز بودند، در حال‌ حاضر 5 برابر عزیز هستند.

حمله وقیحانه به حامیان دو بازیکن فوتبال

یک تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی به حمایت ترانه علیدوستی از دو بازیکن فوتبال، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از حمایت ترانه علیدوستی از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، مسعود ردایی، تهیه کننده فیلم«سه بیگانه» و «مالاریا» به صحبت‌های این بازیگر واکنش نشان داد.

کانال سینما نوشته، ردایی در پاسخ به این بازیگر نوشته: «قهرمانان ملی ما امثال شهید حججی (بسیجی کشته شده در سوریه) هستند، خانم بازیگری که شجاعی و حاج صفی را قهرمان ملی قلمداد می کنی، قهرمان ملی ما شهدای ما هستند.»

پس از آنکه روز گذشته از سوی مقامات وزارت ورزش اعلام شد شجاعی و حاج‌صفی بابت به میدان رفتن مقابل باشگاهی از اسرائیل باید از حضور در تیم ملی محروم شوند، چهره‌های مختلف در ایران از جمله ترانه علیدوستی و مهناز افشار، دو ستاره مطرح سینما به حمایت از این بازیکنان پرداختند.



کاریکامراناتور August 13, 2017 05:39 PM

این جماعت مرده پرست فقط قهرمانانشان اموات هستند که برای کشک در راه پوچ به درک واصل شده اند البته این جنابان بسیجی چون کاری بلد نیستند و لیاقت کار مفید ندارند از دکان مذهب لقمه ای بدست می اورند که گاهی گلویشان را میگیرد و شهید این ها هم از همان جماعت است

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid August 16, 2017 08:40 AM

خانم علی دوستی و مهناز افشار این وسط برا خودشون اعتبار کسب میکنند به این میگن زرنگی هنر مندانه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: