آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 مرداد ماه 1396 = 15-08 2017

فیلم؛ سوریه/سئوال یک هموطن از حاکمان شیاد

رسانه های حکومتی این روزها سر و صدای زیادی در باره کشته شدن یک بسیجی در سوریه به راه انداخته اند. او را مدافع شهید حرم معرفی می کنند و مثل همیشه برای مظلوم نمايی به سر و سینه می کوبند. اما دیگر کیست که نداند حاکمان شیاد و دغلکار این جوان نگون بخت را مثل خیلی های دیگر برای دفاع از حرم خودشان به کشتن دادند.

یک زن هموطن با ارسال گزارش زیر از تهران می پرسد: اگر شهيد شدن و دفاع از حرم خوب است، پس چرا مقامات حکومتی فرزندان خود را به سوریه اعزام نمیکنند؟




www.youtube.com/watch?v=bHxktCkCq9U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر ارشادی August 15, 2017 03:06 AM

نگران نباش بانو سر این از ما بهتران به دست ایرانیان غیرتمند ملی بزودی قطع خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 15, 2017 04:12 AM

افرین به این شیر زن ایرانی که نماینده صدای ۸۰ میلیون ایرانی هست که در این بحث شهید و مدافع حرم که اخوندا به نفع خودشان دارند تبلیغ میکنند به اخوندا داره میگه خَر خودتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 15, 2017 11:04 AM

درود به این بانوی بیدار بانوی محترم نگران نباشید ملت آرام آرام متوجه کلک این حرامزاده ها شده اینها که برایشان مهم نیست کی تن فروشی میکنه و کی کلیه فروشی میکنه فقط برای زنده ماندن اما دیری نه خواهد گذشت که دست این اهریمنان را کوتاه خواهیم کرد ظلم پایدار نیست زنده باد مردم ایران سرنگون باد حکومت کثیف ملایان

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria August 15, 2017 12:04 PM

این مزدورانی که به اسم دفاع از حرم میروند و خود را به کشتن میدهند یعنی در حقیقت فدای حرمسرای بشار اسد میشوند !
خب این احمق ها بروند و از ناموس خود ایران دفاع کنند یعنی از دختران ایرانی که سپاه به کشورهای عربی میبرد و برای روسپی گری میفروشد ! این احمقها بروند و از اینها دفاع بکنند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: