آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 مرداد ماه 1396 = 15-08 2017

سوریه؛ یک سرکرده لشکر فاطمیون شهید شد

پیکر شهید مدافع حرم «قاسم نظری» از رزمندگان لشکر فاطمیون، صبح امروز وارد فرودگاه کرمان می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «قاسم نظری» از رزمندگان لشکر فاطمیون، امروز سه‌شنبه 24 مردادماه وارد فرودگاه کرمان شده و مورد استقبال خانواده معزز شهدا، مسئولین و مردم شهیدپرور کرمان قرار می‌گیرد و بعد از مراسم استقبال، پیکر مطهر این شهید والامقام به شهرستان رفسنجان انتقال پیدا می‌کند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «قاسم نظری» روز چهارشنبه 25 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در اردوگاه مهاجرین رفسنجان برگزار می‌شود.

همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام، صبح روز پنج‌شنبه 26 مردادماه از حسینیه ثارالله رفسنجان تا میدان ابراهیم بر روی دستان مردم ولایت‌مدار رفسنجان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شده و مراسم بزرگداشتی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم «قاسم نظری» فرزند «محمدنبی» در سال 1357 متولد شد و در 17 مردادماه جاری در منطقه «تدمر» سوریه به شهادت رسید.

وی جانشین گردان در لشکر فاطمیون بود و دو فرزند از وی به یادگار مانده است.



آرش پ August 15, 2017 03:09 PM

شهادت اين پاسدار را, هم به امت حزب الله تبريک ميگويم چون از نظر آنان به بهشت رفته و هم به ملت واقعي ايران تبريک ميگويم چون يک جنايتکار ديگر رژيم کم شده و به جهنم رفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: