آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 مرداد ماه 1396 = 17-08 2017

اینهم پاسخ لبنانی ها به حکومت خامنه ای

بی احترامی لبنانی ها به سرود جمهوری اسلامی

ورزش سه: رییس فدراسیون بسکتبال از پیگیری بی احترامی به سرود جمهوری اسلامی توسط لبنانی ها خبر داد. دیدار شب گذشته ایران و لبنان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا در شرایطی برگزار شد که به جز مسائل فنی بحث های حاشیه ای نیز شاگردان مهران حاتمی را تحت تاثیر قرار داده بود.

ماجرا از این قرار بود که تماشاگران لبنانی که سالن ۶ هزار نفری شهر بیروت را پر کرده بودند، در ابتدای بازی و در هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی سروصدا کرده و شعارهایی دادند که این موضوع ناراحتی شدید مسئولان را در پی داشت.

محمود مشحون، رییس فدراسیون بسکتبال هم از پیگیری جدی این ماجرا خبر می دهد.

وی گفت:«من شب گذشته این مساله را از اعضای تیم ملی شنیدم و قرار شد بلافاصله از طریق سفارت جمهوری اسلامی این هنجارشکنی را و پیگیری کنیم و پاسخ بی احترامی لبنانی ها را بدهیم. متاسفم که در یک محیط ورزشی چنین اتفاقاتی رخ می دهد و لبنانی ها که اینقدر مورد توجه جمهوری اسلامی هستند اینطور رفتار می کنند.»


نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران

فیلم زیر سال گذشته در پاسارگاد: هزاران ایرانی پاک سرشت امروز با گردآمدن در آرامگاه کورش در پاسارگاد و سردادن شعارهای ملی میهنی از جمله "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" اعتراض شدید خود را به سیاست های ضد ایرانی حکومت خامنه ای در منطقه ابراز کردند.




www.youtube.com/watch?v=pQaoHuhWxIk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: