آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مرداد ماه 1396 = 19-08 2017

ایران: تیراندازی به دستفروشان محروم؛ کشته

فرمانده انتظامی ماهشهر از کشته و زخمی شدن سه شهروند ماهشهری در حادثه تیراندازی امروز خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ جلیل زبیدی با اشاره به این حادثه گفت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک تیر اندازی در یکی از محلات شهرستان ماهشهر بلا فاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشاهده گردید که در یک تیراندازی که در اثر اختلاف محل بساط "دست فروشی" بوده یکی از طرفین این درگیری بر اثر اصابت گلوله به سرش در دم جان باخته و یکی دیگر نیز از ناحیه گردن دچار جراحت شد. (یعنی دستفروشان محروم مسلح بودند!)

سرهنگ زبیدی گفت: یک خانم میانسال نیز که در حال گذر از آن منطقه بود بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

انتشار این خبر به این نحو در حالی صورت می گیرد که تصاویر منتشر شده طی هفته های اخیر در گوشه و کنار ایران نشان می دهد که ماموران ویژه شهرداری برخورد بسیار وحشیانه ای با دستفروشان محروم داشتند که در خیلی از موارد به درگیری شدید کشیده شده است.



masood August 19, 2017 12:26 PM

قابل توجه مردم ایران : که مداوم می گویند در ایران اسلامی امنیت وجود دارد این ملت میگن همه جای دنیا شلوغ است ولی در عوض درایران امنیت است آره چه امنیتی ! باور کنید داعش خود حکومت ایران است داعش ساخته ی حکومت اسلامی ایران است ولی کسی باورنمی کند چون اگرداعش درسوریه نبود تاکنون بشار اسد رفته بود وهمچنین درعراق ایران نمی توانست بماند و نیرو داشته باشد همانطور که ایران دستش با طالبان توی یک کاسه است و نیرو در طالبان دارد ازآموزشهای نظامی { درایران } و تدارکات بگیر تا کمکهای مالی و دیگر غیره ولی ملت ایران این حرفها پذیرا نیستند قبول نمی کنند و فکر می کنند که فقط فقط ایران اسلامی در منطقه و دنیا امنیت دارد ببنید مردم ایران چه تصورات باطلی دارند میگن که اگر در ایران همه چیز بدوسخت است و مشکلات است ولی امنیت دارد چه خیال باطلی! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 19, 2017 12:51 PM

رژیم جمهوری اسلامی که روزگاری استاد دروغ گویی و حقه بازی و فریب دادن بود امروز به چنان روزی افتاده که دروغ هایش حتی برای ابله ترین آدمها هم وارفته و آشکار هست دست فروش مسلح ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش August 19, 2017 01:02 PM

جالبه زدن کشتن ! حالا میگن خودشان خودشان را زدن ! ؟؟؟؟ ای بر پدر و مادتون لعنت خمینی زاده های ضد ایران و ایرانی و ضد بشر ! تاکتیک لو رفته از خود خمینی گوربگور شده که در تمام این سالها در باره همه مخالفان بکار بردن و حالا به مردم عادی و دستفروشان هم گسترش یافته! ! مرگ بر اصل ولایت فقیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Manam Babak August 19, 2017 05:47 PM

مردم ایران، اگر بجای اینکه برند از بازار خرید کنند فقط از این دست فروشها خرید میکردند تا حاجی های بازاری خائن همشون ورشکست بشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


jomheurye eedami August 20, 2017 10:41 AM

این حکومت نسل ایران و ایرانی را فنا کرد جز کشتار فلاکت فقر ارمغانی نداشت از آخوند چه انتظاری بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: