آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مرداد ماه 1396 = 21-08 2017

فتوای مسخره خامنه ای درباره ورق بازی

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری جدیدترین استفتاهای انجام شده از رهبر انقلاب و پاسخ‌های معظمُ‌له به موارد مطرح‌شده را منتشر کرد که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده است:

* آیا اگر افراد بدون شرط‌بندی و قصد قمار و بُرد و باخت و کسب درآمد، بلکه فقط برای سرگرمی و مشغول بودن، مبادرت به بازی با ورق کنند، آن افراد مرتکب حرام شده‌اند؟ حضور در مجالس بازی با ورق برای تفریح چه حکمی دارد؟

پاسخ: بازی با ورقی که عرفاً از آلات قمار محسوب می‌شود، به‌طور مطلق حرام است و جایز نیست انسان با اختیار در مجلس قمار یا بازی با آلات قمار شرکت کند.

* آیا راه دادن بچه‌های کوچک به مسجد کراهت دارد؟

پاسخ: راه دادن بچه به مسجد اگر به گونه‌ای باشد که موجب مزاحمت برای نمازگزاران باشد یا احتمال دهند مسجد را نجس کند مکروه است، و در غیر این دو صورت اگر باعث علاقه‌مندی آنان به مسجد و نماز شود مستحسن و نیکو است.



قمار بازان اسلامی !!! August 21, 2017 10:45 AM

جالب است خاوری غارتگر این را نمی دانست و در کانادا هرشب در کازینو ها ول گردی می کند حالا با خاوری می خواهید چکار بکنید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 21, 2017 11:54 AM

علی خامنه ای تو خانواده ای بزرگ شده که مثل من و شما دوران بچگی نرمالی نداشته مثل دوچرخه سواری فوتبال یا دختر بازی حتی در محافلی که فامیلها به دیدارشان میامدند که خانمها و دخترهای چادری بودن علی خامنه ای جرات نداشت به این خانمها نگاه کند که باباش میزد تو سرش میگفت سرت بکن پایین و علی خامنه ای یک شخص کاملا منزوی و عقده ای بزرگ شده برای همین در جوانی تروریست شد حالا چقدر مسخره هست کسانی هستند که ازین شخص که به حوزه قم راهش ندادند و دشمن ایت اله سیستانی هست سوالهای مذهبی میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز August 21, 2017 11:26 PM

مقام معظم رهبرى نفرموده اند كه با اشخاصى كه از مساجد فقط بعنوان توالت عمومى استفاده مى كنند چه بايد كرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: