آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مرداد ماه 1396 = 21-08 2017

دستور رهبر برای فرستادن جوانان به قربانگاه

خامنه ای صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان گفت: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.

خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به بسترهای فراوانی که در دنیای امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ایجاد شده است، افزود: در مقابل این تبلیغات مضرّ و صداهای گمراه‌کننده، ظرفیت‌های بزرگی در جهت هدایت و رویش جوانان وجود دارد.

خامنه ای، بسیجی کشته شده را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های اسلامی و انقلابی خواند و گفت: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.

خامنه ای افزود: امروز بسیاری از جوانان با انگیزه بالا و ایمان باورنکردنی، به‌دنبال آنند که از زندگی، خانواده و راحتی خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزشها با دشمن مبارزه کنند که باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

خامنه ای، تقویت روحیه انقلابی و جهادی را مهمترین وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی خواند و خطاب به آنان خاطرنشان کرد: باید همه تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید و بدانید اخلاق نیز همراه با تقویت روحیه انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ایجاد و ماندگار می‌شود.



فرمان August 21, 2017 08:25 PM

روحيه انقلابى دروغين بخوره تو سر تو خامنه اى جنايتكار و امامان و امامزادگان من در آوردى

گزارش یا اعتراض به این نظر


khamene August 21, 2017 09:30 PM

پسرای خودت را بفرست برند کشته شوند انقلاب ۴۰ سال ازش گذشته فقر و فلاکت و اختلاس کشتار مرگ و میر کشور را فرا گرفته تازه میخواهی شهید بگیری بس نبود ایران را گورستان کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا August 22, 2017 02:24 AM

مرتیکه قرمساق، اگه خوبه چرا مجتبی رو نمیفرستی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: