آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مرداد ماه 1396 = 21-08 2017

به روی زن سالخورده 73 ساله اسید پاشیدند

خبرگزاری هرانا – دو مرد درحالی‌که کلاه‌کاسکت به سر داشتند به زن ۷۳ ساله ای در غرب تهران حمله کرده و روی او اسید پاشیدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از همشهری، شامگاه ۲۴مردادماه پیرزنی پس از خروج از مطب پزشک به سمت خانه‌اش در غرب تهران رفت که در یک کوچه خلوت هدف حمله ۲مرد قرار گرفت.

آنها کلاه کاسکت به سر داشتند و یکی از آنها ظرفی در دست داشت که محتویات آن را به روی پیرزن ریخت و هر دو سوار برموتور گریختند.

با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات آغاز شد تا اینکه دختر و پسر قربانی روز گذشته به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران رفتند و به طرح شکایت پرداختند. دختر قربانی گفت: “مادرم از ناحیه صورت، ‌دست و پا دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری است. او اسیدپاش‌ها را نشناخته اما حدس می‌زنیم که کار مستأجر سابق مادرم باشد”.

او ادامه داد: “این تنها حادثه‌ای نیست که در چند‌ماه اخیر برای ما رخ داده است. مدتی قبل به خانه مادرم دستبرد زده شد و ۵ میلیون تومان پول و مدارک به سرقت رفت. از سوی دیگر برای برادرم پاپوش درست کردند و با جاسازی مواد‌مخدر در مغازه‌اش کاری کردند که وی مدتی به زندان افتاد. ما با تنها کسی که خصومت داریم مستأجر سابق مادرم است که وقتی در خانه او زندگی می‌کرد مدام با هم اختلاف داشتند. وقتی مادرم جوابش کرد تهدید کرد که بالاخره یک روز انتقامش را می‌گیرد”.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان اسیدپاشی ادامه دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: