آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 31 مرداد ماه 1396 = 22-08 2017

جنجال خوردن گلابی در باغ وحش ولایت + فیلم

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه مجلس درخواست کردند زمان حضور عکاسان مطبوعاتی در صحن پارلمان محدود شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در پی حواشی به وجود آمده در مورد عکس یکی از نمایندگان در جریان رای اعتماد، جمعی از نمایندگان مجلس از هیات رئیسه درخواست کردند زمان حضور عکاسان مطبوعاتی در صحن علنی محدود شود و آنها بتوانند تنها دقایقی از جلسات علنی را حضور داشته باشند.

گفتنی است در جریان رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت، عکسی از نادر قاضی پور نماینده ارومیه منتشر شد که در آن مشغول خوردن میوه بود. حاشیه این عکس به جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس هم کشیده شد.

قاضی پور درباره گلابی خوردنش توضیحاتی داد و گفت: این کار را عمداً انجام داده تا فضول ها از او عکس بگیرند! (فیلم زیر)

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: من زمانی که این کار را کردم می‌دانستم اینجا فضول هست و فضول‌ها عکس می‌اندازند اما خواستم نشان دهم نمایندگان به فکر کشاورزان هستند.




www.youtube.com/watch?v=SMGQexTrtv4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر ارشادی August 22, 2017 01:07 PM

ملت حسود ! ! بیچاره گلابی خورده مدفوع شما را که نخورده

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی آذری August 22, 2017 01:56 PM

دوستان؛ در هر کشوری؛ شهری عده ای لمپن شیوه بیان و کلام و لحن مربوط به خود را دارند رضائیه شهری است که مردم آن به با سواد بودن و با نزاکت بودن شهره اند مردمی خونگرم و مهربان؛ مثل مردم خیلی از نقاط کشورمان شهری با قومیّت های مختلف که همدیگر را در طول تاریخ همواره قبول کرده اند و همیشه با مسالمت با همدیگر زندگی کرده اند فقط این جمهوری اسلامی است که از بدو تاسیس با بهائی ها؛ مسیحیان؛ کردها و حتی خود آذری ها مشکل دارد پدر معنوی این مردک قاضی پور؛ حسنی و خامنه ای گجستگ است این یکی از منفورترین افراد این نظام است همه شان منفورند؛ ولی بعضی از اینها مثل این مردک جزو منفورترین ها هستند طرز لات بازی و لات صحبت کردن این مردک را به حساب مردم رضائیه نگذارید؛ چنانچه ما از دنیا توقع داریم که طرز رفتار کل این نظام را به حساب مردم ایران نگذارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ملت August 22, 2017 02:34 PM

فریبرز جهانخواه August 22, 2017 05:54 PM

باید به این نماینده محترم خاطرنشان کرد که مشگل کشاورزان فقط گلابی و میوه نیست و ایشان اگر اینقدر با هوش است که با این ترفند میتوانند نظرها را جلب کنند لطفا بداد یونجه کاران کشاورز هم برسند و از این روش بهره گیرند و شروع به خوردن آن در صحن علنی کنند تا هم باغداران و هم کشاورزان منتفع گردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: