آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 شهریور ماه 1396 = 23-08 2017

آمریکا؛ واکنش به حمل علنی سلاح در تظاهرات

نگرانی در آمریکا در باره افرادی که هنگام تظاهرات سلاح‌ حمل می‌کنند

روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: حتی گروه های مدافع آزادی حمل سلاح های گرم در آمریکا نیز درباره تظاهرکنندگانی که در راهپیمایی ها با خود سلاح های گرم حمل می کنند، ابراز نگرانی کردند.

این روزنامه آمریکایی افزود: موسسه موسوم به متمم دوم قانون اساسی که یک موسسه غیرانتفاعی مدافع حق حمل سلاح است، اعلام کرد از گروه هایی که در اعتراض های عمومی مسلحانه برگزار می کنند، حمایت نخوهند کرد و این را یک خط قرمز توصیف کردند.

آلن گاتلیب، بنیان گذار این موسسه تاکید کرد که آنها از برگزاری اعتراض های مسلحانه حمایت نمی کنند و به شدت با آن مخالفند.

وی هدف از تولید سلاح را دفاع از خود اعلام کرد و گفت: با استفاده از سلاح به عنوان بلندگو و یک ابزار سیاسی مخالف است. «ما از چنین روندی حمایت نمی کنیم.

به دنبال اعتراض های اخیر برتری طلب های سفید پوست که به درگری انجامید، تظاهرات حامیان حمل سلاح که با خود سلاح گرم حمل می کردند، به شدت زیر نظر قرار گرفته است و افرادی که در این تظاهرات شرکت می کنند هر روز بیش از پیش خود را منزوی می یابند.

بسیاری از افراد در جامعه تسلیحاتی معتقدند حمل علنی سلاح تهدیدی بزرگ ضد آزادی حمل سلاح محسوب می شود. در واقع واکنش به حمل علنی سلاح در تظاهرات عمومی آغاز شده است.

پس از خشونت های مرگباری که در راهپیمایی سفید پوست های برتری طلب در شارلوتزویل روی داد، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا اعلام کرد وکلای آنها دیگر از گروه هایی که در تظاهرات سلاح گرم با خود حمل می کنند، دفاع نخواهد کرد.



اردشیر August 24, 2017 09:42 AM

جالب است که از این اتفاق هم برای کوبیدن ترامپ و طرفدارانش دارد سوءاستفاده می شود چون در بیشتر عکسها می توان دید که این کمونیست های آنتی فا و بی ال ام هستند که با روبنده های سرخ با تفنگ های تهاجمی روسی و امریکایی در خیابان ها جولان می دهند و شعارشان هم اینست که ترساندن نژاد پرست ها کار درستی است در حالیکه خودشان در نهایت توحش و فاشیسم رفتار می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: