آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 شهریور ماه 1396 = 01-09 2017

پیام تبریک "ترزا می" به مناسبت عید قربان

«ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس عصر پنجشنبه ضمن تبریک عید سعید قربان گفت که این روز گرامیداشت عزم حضرت ابراهیم (ع) در ایثار برای دینش است.

به گزارش ایرنا، «ترزا می» با انتشار پیامی که در تارنمای دفتر نخست‌وزیری منتشر شد گفت: گرم‌ترین آرزوهایم را برای مسلمانان بریتانیا و سراسر دنیا که عید قربان را جشن می‌گیرند، می‌فرستم. همچنین به آن‌هایی که امسال در مناسک حج شرکت کردند تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این لحظات خاص مسلمانان بریتانیا با دوستان، اقوام و آشنایان دور یکدیگر جمع شده، دعا می‌کنند، هدیه می‌دهند و غذا میل می‌کنند. آن‌ها همچنین دست دوستی خود را به سمت آن‌هایی که نیازمند هستند دراز می‌کنند.

نخست‌وزیر انگلیس گفت: به‌راستی‌که مسلمانان سهم بزرگی را در انگلیس دارند و به دمکراسی چند قومیتی و چند مذهبی کمک می‌کنند.

'ترزا می' تصریح کرد: همچنان که ما در بریتانیا عید قربان را جشن می‌گیریم، دعا و ذهنمان همراه آن‌هایی است که این مراسم را در مناطق ناامن و بحرانی برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: عید قربان که گرامیداشت عزم حضرت ابراهیم(ع)، در ایثار برای دینش است یادآور ریشه مشترک تمام ادیان ابراهیمی در سراسر جهان است.

نخست‌وزیر انگلیس اضافه کرد: آیین عید قربان نشان‌دهنده ارزش‌هایی است که تمام ما به اشتراک می‌گذاریم. پس عید بر شما مبارک و امیدوارم آن‌هایی که این روز را جشن می‌گیرند، لحظات خوشی داشته باشند.



Iran September 1, 2017 11:47 AM

بله، خانم می تبریک نگه کی بگه ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز September 1, 2017 02:28 PM

باید یک شتر جلوی پای خانم می نحر (قربانی) کنند تا متوجّه شود که این عید تبریک گفتن ندارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی September 1, 2017 09:12 PM

تبریک گفتن عید کشت و کشتار ترزا می، حکایت بوسیدن آلت گاو توسط سفیر وقت انگلیس در هندوستان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


bah bah September 1, 2017 10:01 PM

سر بریده حیوانات بی زبان که تبریک ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: