آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 شهریور ماه 1396 = 02-09 2017

بازتاب جهانی اعتراض بازیکنان ایرانی

اعتراض ملی پوشان به مشکلات فدراسیون بازتاب های جهانی داشت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیام هایی با متن یکسان به مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاداتی را وارد کردند. اتفاقی که نه تنها در رسانه های ایران بلکه در رویترز نیز بازتاب داشت.

رویترز در واکنش به این موضوع، با تشریح پیام بازیکنان ایران نوشت که بازیکنان ایران با انتشار پیام هایی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای عدم پشتیبانی از تیم ملی انتقاد کردند. رویترز در ادامه با بازنشر بخشی از پیام بازیکنان ایران، نوشت که مسئولان فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی درباره این پیام نیستند و جوابی برای اعتراض بازیکنان ندارند.

رویترز بسیج ملی در کره جنوبی برای حضور این تیم در جام جهانی را منشا این اعتراض دانست و در پایان گزارش خود نوشت که بازیکنان ایران امیدوار هستند تا مسئولان فوتبال این کشور، فدراسیون کره جنوبی را الگوی خود قرار دهند.



آرش - صبحی September 2, 2017 06:26 PM

تصورقالب اینست که گویا هنوزهم بسیاری ازورزش دوستان، بویژه طرفداران ورزش فوتبال براین باورندکه موضوع ورزش ایران برای رهبران حکومت اسلامی، ازصدرتاذیل میتواند با اهمیت تلقی شود، ابدا" چنین نیست جمهوری اسلامی درهمه این سالهای سیاه تلاش نموده تا بتوانددرهرحوزه ای که بوی دنبه میاید نفوذ نماید یکی ازآن حوزه ها ورزش فوتبال کشوراست که بنا به شواهدجمهوری اسلامی بهیچ وجه موافق این نیست که دراین حوزه اعمال ورفتاری صورت بگیرد که بزعم خودشان چهره کریه این حکومت را لکه دارنماید ایستادگی مسعودشجاعی مصداق عینی چنین تفکریست برای جمهوری اسلامی فرقی نمیکندکه تیم ملی بجام جهانی برود یادرمرحله مقدماتی ازگردونه حذف شود اگرتااینجاهم برتافته، بیشترچشم بجنبه تبلیغاتی آن داشته تاموفقیتها روشنتراینکه ملایان چشم ندارند ورزشی راتحمل کنندکه صد هزارنفررادریکجاجمع کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش آریایی September 2, 2017 08:53 PM

هر چه و هر که،در چهار چوبی که رژیم اسلامی بنا کرده باشد نابود و نیست میشود
ایران مدرن دیروز ویرانه شد
سینمایی که می رفت به آسمان،زمین گیر شد
ورزش جوانمرگ شد
نخبگان پولی شدند
دادگاه جایگاه دزدان شد و تاریکی بر روشنایی چیره گشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: