آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 شهریور ماه 1396 = 04-09 2017

تهران؛ تجاوز به دختر فرانسوی با تهدید اسلحه

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیر یک آژانس توریستی، یک دختر فرانسوی را از فرودگاه به خانه برد و با تهدید اسلحه اغفالش کرد؛ او هنگامیکه دختر فرانسوی را به فرودگاه رساند تا سوار هواپیما کند، با شکایت دختر توسط پلیس انتظامی فرودگاه دستگیر شد.

مدیر آژانس که «نینوس» نام دارد، «ژیزل» دختر فرانسوی را به همراه دو مرد خارجی که در سالن فرودگاه منتظر پرواز هواپیما بودند از سالن فرودگاه خارج کرد، سپس به بهانه‌ای او را با اتومبیل به خانه برد و اغفالش کرد.

نینوس هنگامی که ژیزل را به فرودگاه بازگرداند توسط پلیس فرودگاه دستگیر و همراه پرونده به دادسرای تهران فرستاده شد، پرونده در شعبه 6 بازپرسی تحت رسیدگی قرار گرفت و نینوس با قرار بازداشت ممنوع‌الملاقات شد.

ژیزل چون فرصت اقامت در ایران نداشت با همان پرواز به کشور خود رفت تا شکایت‌اش را از طریق سفارت جمهوری اسلامی در فرانسه پیگیری کند.



Mohamad September 4, 2017 05:15 PM

مدير پدير چيه يك برادر قاچاقچى اين كار را كرده الان هم اين دختر خانم اغفال شده را فرستادن پى نخود سياه در سفارت برادران قاچاقچى بعد هم يك محكوميت مجازى سنگين "برادر قاچاقچى" را بخورد او و دولت فرانسه ميدهند أم در دنياى واقعى "نه مجازى" او مشغول تجاوزات آينده اش ميشود اين هم آخر و عاقبت سفر تفريحى زير عباى آغا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: