آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آبان ماه 1396 = 12-11 2017

فیلم؛ رسوائی تازه برای جمهوری اسلامی

گفتگوی پدر محسن حججی فردی که توسط سپاه پاسداران به مسلخ سوریه اعزام شد تا سرداران بعد از سربریدن او توسط داعشیان کارناوال براه بیندازند. گفتگويی که حالا به یک سند رسوائی جمهوری اسلامی بدل شده و همه افسانه سرایی های ملایان و سرداران سپاه را زیر سئوال برده است.

پدر حججی: پیکرش را ندیدیم/آزمایش تشخیص هویت دی‌ان‌ای، که در آن زمان مطرح شده بود، صحت نداشت. (فیلم زیر)


حضور خامنه ای در کنار یک تابوت خالی؟!
چفیه و انگشتر رهبر به جای سر شهید!

چهارشنبه، 5 مهر ماه 1396
27-09 2017

صداوسیمای رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین رفتند و در کنار پیکر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل‌بیت آرزوی علو درجات کردند. مراسم تشییع پیکر شهید حججی تا ساعتی دیگر در میدان امام حسین آغاز می‌شود.

یک نمایش مسخره بمنظور شبیه سازی کربلا

گزارش کوتاه از تهران: مراسم دیروز با تابوت بسیجی کشته شده در سوریه که در تهران و مشهد برگزار شد، یک شکست سنگین برای رژیم بود. امروز هم توی میدان امام حسین تهران، با اینهمه تبلیغاتی که شده بود، و اینکه محله اصولا، یک محله مذهبی نشین است شاید بتوان گفت ده هزار نفر هم نیامده بودن و برای همین هم زود جمع و جورش کردن گندش در نیاد. در این جمله کوتاه خامنه ای در دیدار با همسر بسیجی کشته شده حقایق بسیار نهفته است:.. نیاز جامعه بود، پس باید اتفاق می افتاد....

آرش صبحی: نظام جمهوری اسلامی از جمله حکومت‌های کنونی جهان است که برای استمرار حیات ننگین خود دست به هر شارلاتان بازی می‌زند. از هنگامه رفتن بسیجی محسن حججی به قتلگاه فیلمبرداری خداحافظی تهیه میکند.

این جوان بی اطلاع از اعزام به مسلخ را روانه سوریه و نقطه ای میکند که باید گرفتار شود و گردن زده شود. حججی گرفتار آدمخواران داعش میشود. فیلم اسارت او با تبلیغات بسیار گسترده روانه رسانه های مجازی میشود تا همگان در یابند محسن حججی گردن زده شده.

بعد از قسمت اول و دوم سناریوی نوشته شده نوبت به سکانس سوم سناریوی فریب می‌رسد. حزب الله با بشار اسد تبادل نظر میکنند تا با پرداخت هر هزینه و طرفندی ظاهراً حججی بی سر در تابوتی تحویل حزب الله شود و خبر بازگرداندن او آغاز شود.

سکانس بعدی نمایش فریب، تبلیغات وسیع رسانه ای است که طی آن تشییع جنازه از میدان امام حسین به سمت میدان شهدا (ژاله سابق) با سر صدای بسیار و حضور حزب الله همیشه در صحنه و کلیه جیره خواران رژیم انجام می شود.

در حقیقت همه آنچه که اتفاق افتاد و دارد پیش میرود یک شارلاتان بازی مذهبی دروغین است که با تشییع جنازه حججی فرضی و در تابوت انداخته شده که هیچ نشانی از صحت آن در دست نیست، پرده آخر نمایش به اجرا در آید، و کار شبیه سازی واقعه فرضی کربلا در آستانه ماه محرم کامل شود.

یک بازی و نمایش طراحی شده و ساختگی بمنظور تحریک احساسات و اعتقادات مذهبی مردمی که شاید هیچ درکی از عمق حقیقت نداشته باشند.





www.youtube.com/watch?v=N79-5lti2z8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



فرمان September 5, 2017 02:39 PM

هه هه هه ، اين حرمسراست يا كربلا؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


جهادی September 27, 2017 11:41 AM

من نمیدونم هدف شما از نشر این اراجیف آدمهای مریض و بی مغز چیست/؟ نکنه تو خودت توی تابوت دیدی؟! ! ! ای تو روحت بی حیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 27, 2017 12:40 PM

آخوند معروفه با یک تیرچند جا نشانه گرفتن که این نمایش مسخره تابوت خالی اول برای ایرانیان نادان که طرفدارنظام یا ایدئولوژی من بهترم چون مسلمانم هست که رژیم هرروزدارد از دست میدهد و خدا را چه دیدی مثل ۳۸ سال پیش با مسخره گرفتن احساسات مذهبی مردم ازنوع سر انها را کلاه بگذارند یا سر خارجیها را کلاه گذاشتن که ما تروریست نیستیم بلکه ما دشمن تروریستیم ولی ملت ایران گول نمایش مسخره تابوت خالی را نخواهد خورد چون یک بار اینکار را با مرده رفسنجانی کردند ودراین نمایش اصلا معلوم نیست جسدی تو تابوت باشد که من شنیدم داعشیها وقتی بسیج یا پاسداری را میگشند جسدش را میدهند سگ بخورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی September 27, 2017 04:03 PM

حقیقت اینست که دیگرمردم عوام هم دست ملایان حرامی راخوانده اند بنا به گزارشات عینی که دوستان ساکن درحوالی محل تشییع داده بودند وامروز عسکهای مراسم نیزصدق آنراتائید نمودجمعیت اندکی که همیشه درهمه مراسمات اینچنینی رژیم اسلامی بعنوان امت همیشه درصحنه حضورمی یابند، ابدا"تصورات حماقت آمیزرژیم درخصوص حضورچشمگیرمردم محقق نشده بودوبرگزار کنندگان بعدازدیدارخامنه ای واینکه این سربریده شدن وچنین مراسمی برای نظام لازم بود، تابوتی که هیچکس، حتی خودخامنه ای هم ازمحتوای آن اطلاعی نداشت بردوش جنازه کشان قرارگرفت، ومراسم خیلی باسرعت جمع وجورگردید تا گند قضیه بیش ازآنچه روی داده بود درنیاید آری بگفته خامنه ای یک چنین رویدادی برای جمهوری اسلامی واجب بود تا شاید با شبیه سازی آن با واقعه عاشورا بتوانند با اعتقادات مردم بازی کنند که کل بازی ونمایش مسخره درآمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان September 27, 2017 04:29 PM

پاسخ به جهادی: در باره صحت موجودیت جنازه در تابوت حججی
جناب جهادی در ۲ سال گذشته با حضور من به اتفاق دیگر یاران در همین میدان شهناز و یا بقول حکومتیها میدان امام حسین محتویات داخل ۲ تابوت از جنس استخوان کله پاچه با مخلوط خاک که بطور ناشیانه ای درون پلاستیکهای سیاه رنگ که کاملا بوی خاک رس و کله پاچه به همراه گلاب به مشام میرسید بصورت کفن پوش توسط ماموران قبرکن حزب الاهی به نام شهیدان گمنام در این میدان دفن شد! البته با وجودیکه من آنجا حضور نداشته ام ام بنظر من احتمال بسیار زیاد این بار هم به مانند گذشته برای تبلیغات و فریب خانواده حججی و دیگر مزدوران رژیم فرماندهان سپاه ناگریز شده بجای جنازه شهید لاشه حیوانی و یا حتی جنازه بی سر غیری را درون تابوت شهید جایگزین کرده باشند! جناب جهادی افتااااد! :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira September 27, 2017 04:37 PM

پیام به مادران داغدار ایرانی و مادران فرزندان منطقه در خاک و خون
نگذارید فرزندنتان در راه منافع امریکا و تمام سردمداران ایران و منطقه اسیر مجروح یا کشته شوند
خدا خدا نکنیم
خدا وجود ندارد
به خود و فرزندانتان رحم کنید


گزارش یا اعتراض به این نظر


majid September 27, 2017 05:05 PM

این تاتر حججی تاتری بود که رهبر مسلمانان چاخان هم در ان نقش خودش را بازی کرد
کارگردان این تاتر هم خودش بود
از این تاترها بزودی به اکران در خواهد آمد
سوژه بعدی شهید شدن علی اصغر و علی اکبر تشنه لب در سوریه است با کارگردانی همون یارو که اسمشو گفتم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush September 27, 2017 05:42 PM

هرچه اينها سقط بشن براى جامعه ايران بهتر ،يعنى امنيت مردم بيشتر ميشود ،،يك لحظه پيش خود فكر اگر اين سقط نشده بود ،الان در ايران به صورت زن وبچه مردم أسيد ميپاشيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


َاِبِِِِِِِگَه September 27, 2017 07:45 PM

این بیشرفها بجز دروغ و تزویر کاری بلد نیستند اخوند خدای دروغ است زمانی که حسین به درک رفت لشکر یزید با اسبهایشان انقدر روی جنازه ها تاختند که اصلا معلوم نبود کدام جنازه حسین است بعد بیشرف اخوند از آرمگاه حسین حرف میزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا September 28, 2017 01:20 AM

جهادی عزیز یه خورده فکر کن! فکر کن که داعشی که در حال جنگ و گریزه و از ده دقیقه آینده خودش خبر نداره، کجا این امکانات رو در اون هوای گرم منطقه داره که جسد بی سر دشمنشو بتونه در یه سردخانه نگهداره تا بعدا بخواد با چیزی معاوضه کنه؟؟! تازه این طرف که شخص مهم و یا کلیدی نظام نبوده که داعش از نگهداریش بخواد استفاده کنه!فقط یه کتاب نزن زیر بغلت و مغزتو آکبند نگهدار بلکه سعی کن ازش استفاده کنی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab November 12, 2017 11:30 PM

درود
در عجبم که این مراسم شهید بازی چرا فقط برای مردم ساده دل هست برای مثال چرا اگر بهشتی هست پسر آقای خامنه ای پیشگام نمیشود یا یک آقازاده مفت خور که اینها هم سهمی از بهشت داشته باشند حتما در بهشت هستند دیگر نیازی به کشته شدن نمیبینند ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria November 13, 2017 11:38 AM

همانطور که خود خامنه ای گفت این شهید سازی انهم در ایام محرم نیاز جامعه بوده ! و بنظر من کشته شدن این بیچاره یک فیلم و سناریوی از پیش طراحی شده توسط سپاه بوده که با هماهنگی حزب الله انجام شده و اصلا داعشی در کار نبوده !
یعنی برای تهیه این فیلم حججی بیچاره را به سوریه برده اند و بعد توسط خود حزب الله دخلش را اوردند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: