آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 شهریور ماه 1396 = 14-09 2017

دستور زدن گردن رهبر کره شمالی صادر شد

وزیر دفاع کره‌جنوبی، به نمایندگان پارلمان اعلام کرد که یگانی از نیروهای ویژه تا پایان سال جاری تشکیل خواهد شد که «یگان گردن‌زنی» نامیده می‌شود. هدف این یگان، زدن گردن رهبران کره‌شمالی اعلام شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، این پیامی تهدیدآمیز است که سئول درحال مخابره آن است. آخرین باری که کره‌جنوبی تصمیم به ترور رهبر کره‌شمالی گرفت، هیچ چیز خوب و طبق برنامه پیش نرفت.

در اواخر دهه 60، پس از اینکه کماندوهای کره‌شمالی تلاش کردند تا کاخ ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی در سئول را غارت کنند، کره‌جنوبی به‌طور پنهانی افراد تبهکاری را در زندان یا در خیابان‌ها یافته و آموزش داد تا وارد کره‌شمالی شده و گلوی رهبر این کشور «کیم ایل سونگ» را ببرند. ولی این ماموریت ناکام ماند.

نیویورک تایمز می‌نویسد اکنون که نوه رهبر کره یعنی «کیم جونگ اون» برنامه هسته‌ای و موشکی خود را سرعت داده، سئول بار دیگر رهبری کره‌شمالی را هدف گرفته است.

یک روز پس از آنکه پیونگ‌یانگ ششمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام داد، وزیر دفاع کره‌جنوبی، به نمایندگان پارلمان اعلام کرد که یگانی از نیروهای ویژه تا پایان سال جاری تشکیل خواهد شد که «یگان گردن‌زنی» نامیده می‌شود.

هدف این یگان زدن گردن رهبران کره‌شمالی اعلام شده است. این پیامی تهدیدآمیز است که سئول درحال مخابره آن است. مقام‌های دفاعی می‌گویند این یگان می‌تواند یورش‌های مرزی را با هلیکوپترها و هواپیماهای ترابری که می‌توانند شب هنگام به کره‌شمالی رسوخ کنند، انجام دهد.

به ندرت اتفاق افتاده که کشوری رئیس دولت دیگر را به ترور تهدید کند اما این استراتژی از سوی کره‌جنوبی برای ایجاد وحشت و هراس در رهبران شمالی و عصبی کردن آنها و در نهایت به مثابه نتیجه آزمایش‌های هسته‌ای آنها به‌کار گرفته می‌شود.



arzhang September 14, 2017 11:53 AM

ترور رهبران درزمان جنگ یک چیز نرمالی هست که خمینی بارها سعی کرد فرزندان صدام را ترور کند (اول باید بچه هاش میگشت بعد صدام) ولی چیزی که نرمال نیست اعلام یا علنی کردن کره جنوبی در بوجود اوردن ۳۰۰۰ نیرو کماندویی به نام اسپارتیان ۳۰۰۰ که هدف فقط برای گشتن رهبر کره شمالی هست ولی با دانش اینکه کشور کره شمالی یک قلعه در قلعه نظامی هست و رژیم پلیسی موفقیت چنین ماموریتی تقریبا غیر ممکن هست و این اعلامیه بیشتربرای تبلیغات روانشناسی گفته شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر September 14, 2017 02:05 PM

به نظرم استراتژی خوبی هست به ویژه ی نیروهای ویژه ی ارتش کره ی جنوبی به طرز وحشتناکی در کار با چاقو مهارت دارند فیلمهایی از تمرین های این یگان ها در یوتیوب هست که با تماشای اونها شما از سرعت حیرت انگیز افراد این یگان در نبرد تن به تن به ویژه با چاقو حیرت و حتی وحشت می کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: