آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 شهریور ماه 1396 = 08-09 2017

عراق؛ پاسدار گمنام: شکست مصیبت بار رهبر

گزارش ملک‌زاده رضائی (اسم مستعار)- از سرداران سپاه قدس

سفر رسمی رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام – هاشمی شاهرودی عراقی و محسن رضایی- به عراق با شکستی مصیبت بار به پایان رسید.

به گزارش «شبتاب نیوز» هیاتی که برای استقبال رسمی در بغداد از ارکان مجمع تشخیص مصلحت نظام پای پلکان هواپیمای ایران ایر رفته و فرش قرمز زیرپای هاشمی شاهرودی عراقی و پاسدار سبزعلی (محسن) رضایی پهن میکردند، حتی برای یک لحظه هم گمان نمیکردند که نتیجه این سفر، شکستی خفتبار برای حاکمیت ایران باشد!

دلیل اصلی سفر هاشمی شاهرودی به عراق ملاقات با شخصیتهای سیاسی عراقی به منظور بالانس کردن حضور ناگهانی و قوی عربستان سعودی در عرصه شطرنج خاورمیانه به شمار میرفت. اما ناشیگری شاهرودی عراقی و پاسدار محسن رضایی در دیدارهای عنان گسیخته با تروریستهای بدنامی مانند نوری مالکی – عامل اصلی بدبختی مردم عراق اعم از شیعه و سنی و ایزدی و کرد، و مسئول مستقیم فروغلطیدن عراق به دامان جریان خشونت گرای موسوم به داعش- هاشمی شاهرودی و محسن رضایی را در این عرصه بین المللی تبدیل به مهره های سوخته و بلااستفاده کرد.

شاهرودی عراقی و محسن رضایی با یک دوجین از تروریستهای عراقی که در قتل عام بسیاری از شهروندان اهل تسنن در عراق دست دارند دیدارهای بسیار صمیمانه کردند. نوری مالکی در دوران نخست وزیری شهرک شیعه نشین”صدر” در بغداد را تبدیل به حمام خون کرد.

همه میدانند که ارتکاب این قبیل امور بود که موجب شد سرانجام مقتدا صدر به دعوت ملک محمدبن سلمان ولیعهد تام الاختیار عربستان لبیک بگوید و به ملاقات و دیدار او به ریاض برود. همین امور بود که موجب شد آیت الله العظمی علی سیستانی رهبراعلم شیعیان جهان به تقبیح “عراقی کشی” – اعم از شیعه و سنی- به اسم “شیعه گرایی” پردازد و نسبت به نوری المالکی و حامیان بدنام او اعلام برائت کند.

به گزارش «شبتاب نیوز» به نقل از خبرگزاری عراقی «الغد پرس»، شکست سفر هاشمی شاهرودی به عراق تا آنجا پیش رفت که آیت الله العظمی سیستانی مرجع بزرگ جهان تشیع حتی هاشمی شاهرودی را به حضور نپذیرفت، و این شکستی عظیم و بی سابقه برای نظام حاکم بر ایران در عراق است.

محمودهاشمی شاهرودی عراقی و سبزعلی محسن رضایی با ارتکاب خطاهای جبران ناپذیر و ناشیگریهای بیحساب، بیش از پیش موجب شدند تا عراق در آینده نزدیک به ائتلاف استراتژیک با عربستان سعودی و هم پیمانانش سوق یابد و راه بر تجزیه عراق و استقلال کردستان عراق هموارتراز گذشته شود.

ناشیگری آخر هم آن بود که برای جبران زیانهای پیش آمده هاشمی شاهرودی باصدور بیانیه بیخردانه ای مدعی شد که این سفر، تصمیم نظام نبوده و یک مسافرت شخصی به شمار میرفته. غافل از آن که با این بازیهای کودکانه نمیتوان آب رفته را به جوی بازآورد، و ننگ قضیه فرش قرمز پهن شده را به این سادگی رفع و رجوع کرد!!!

این امر بار دیگر ثابت میکند که رهبر نظام در جایگزین کردن هاشمی رفسنجانی – سیاستمردکهنه کار نظام- با یک عراقی بیسواد و غریبه با فرهنگ سیاسی موسوم به هاشمی شاهرودی عراقی (که نه عراق را میشناسد و نه ایران را!!) مرتکب اشتباه استراتژیک مهیبی شده است!!



arzhang September 8, 2017 01:47 PM

سالها بود که در کشور میانمار مردم برمه به گروه اقلیت مسلمان در کشور خودشان توهین و انها را به مثل میکروب میپنداشتند که این روزا در حال گشتن واتش زدن انها هستند و نتیجه مداخله اخوندا در عراق هم همین بحث را در تلویزیونهای کشورهای عربی مصوصا در کشور مصر به راه انداخته که شیعه را مثل میکروب در بدنه اسلام میبینند و خواهان اتش زدن انها هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مصيبت September 8, 2017 04:07 PM

چقدر جالبه كه همه رفسنجانى سازشكار و باج ده را يك سياستمدار مى دانند ولى همين افراد غافلند كه خامنه اى را همين فرد بجان مردم ايران انداخت تا در سايه اش بتواند به دزديها و خلافكاريهايش ادامه بدهد و ثروتى بيكران براى خود و خانواده فاسدش گرداورى كند رفسنجانى تا مى توانست به همه دولتهاى خارجى باج مى داد، بنابراين اورا سياستمداااااارر مى شناختند، ببينيد در مملكتى كه زمانى جمشيد اموزگار دكتر هوشنگ نهاوندى ، محمد رضا شاه پهلوى سياستمدار بودند ، از چه كسانى بعنوان سياستمدار ياد مى شود تفو بر اين چرخ گردون تفو ، بقول يكى از دوستان التماس تفكر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: