آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 شهریور ماه 1396 = 13-09 2017

دستگیری ۹۵ نفر در طرح مبارزه با شبیخون...

دستگیری ۹۵ نفر در طرح ‘مبارزه با شبیخون فرهنگی غرب در کرمان’

خبرگزاری هرانا – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه مبارزه با آنچه او “شبیخون فرهنگی غرب در کرمان” خواند خبر داد. به گفته این مقام قضایی در این رابطه ۹۵ نفر که در امر توزیع سی دی و نوارکاست فعال بودند بازداشت شدند.

به گزارش هرانا به نقل از ایسنا، «دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در این رابطه تاکنون، بیش از ۱۹ هزار (۱۹هزار ۶۱۳) اقلام ضدفرهنگی شامل سی‌دی، فلاش و کاست از بازرسی اماکن متهمین یا از ید آنان کشف و توقیف شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۹۵ نفر از افرادی که مبادرت به تهیه، توزیع و فروش اقلام ضد فرهنگی حاوی ‘مضامین مبتذل و مستهجن از قبیل سی‌دی، نوار کاست، فلاش مموری’ می‌کردند با احکام قضائی دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی شده‌اند.

هر چند در این مورد و سایر موارد مشابه عموما متولیان امر بر مبارزه بر فساد و بعضا برخورد فعالانه با طرح های جهان غرب برای ایجاد تغییر در کشورهای اسلامی سخن می گویند اما به تجربه عمده این برخوردها با سلایق هنری و زندگی شخصی شهروندان صورت می گیرد. ادعاهای مسئولین امر عمدتا جنبه تبلیغی دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: