آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 شهریور ماه 1396 = 16-09 2017

سپاه پاسداران: حکم شود به میانمار هم می‌رویم

به گزارش میزان، مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اتفاقات فاجعه‌آمیز میانمار اظهار کرد: استکبار جهانی از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با هم‌دستی دولت میانمار و با هدف نسل‌کشی و قتل عام مسلمانان، این روزها مشغول انجام فجیع‌ترین و ضدانسانی‌ترین جنایت‌ها هستند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما تابع ولی‌فقیه و فرمانده معظم کل قوا هستیم و هرجا که ایشان حکم کنند، حتی «میانمار» حاضر می‌شویم و این وظیفه شرعی ماست و اگر حکم شرعی ولی‌فقیه نباشد، رفتن ما جایگاهی ندارد.

سردار قربانی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومین تمام نقاط جهان است و به هیچ وجه از حضور در مناطق مختلف به دنبال کسب سود و منفعت شخصی نیست، خاطرنشان کرد: البته حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق سود و منفعت دارد و این سود متعلق به امنیت ملت شریف ایران (حکومت خامنه ای) است.



shahin September 16, 2017 04:56 PM

ای پدر سوخته ها- ظالمان - اول به مظلومان کشور خودمان رسیدگی کنید - بقیه اش پیش کشتان!

بدبختها خبر ندارید که
که همگیتان نفرین شده اید! و نمیدانید که
خداوند چه اینده ایی را برای شما کرمهای زیر زمینی درنظر گرفته! خداوند بزرگ همه چیز بهتان داد از جمله قدرت! دخالت کردن روحانیون- در سیاست پایانی است برای زندگی شما ! و جایی جز به زیر زمین و تبدیل شدن به کرم ندارید !
هر چه خواستید مردم بیگناه را از بین بردید
به امید روز( ازادی ملت ایران) که نه چندان نیز دور نیست! ! ! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid September 16, 2017 06:18 PM

دلقک نجات مسلمانان میانمار پیشکش رهبر مفلوک و پروستات زده اتان اول مسلمانان چچن رو از دست پوتین نجات بدین تا ما بفهمیم حرف مفت و لیچار نمیگید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فضول میرزا September 17, 2017 01:31 AM

حاج آغا این دستمال یزدی رو کی بهت داده؟ خیلی بزرگه ها !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: