آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 شهریور ماه 1396 = 20-09 2017

توریست خارجی: فرودگاه خمینی بدترین فرودگاه

چند روز قبل فیلمی از توریست روسی در فرودگاه امام خمینی (ره) منتشر شد که وی در آن ادعا می‌کرد مجبور شده در صف‌های چند ساعته بایستد و در زمان ارائه‌ی ویزا نیز مامور ایرانی توانایی تشخیص ویزای شینگن را نداشته است.

به گزارش ایسنا، توریست روس در این فیلم ادعا می‌کند وقتی به مامور چک پاسپورت ایرانی گفته که ویزای شینگن دارد این مامور به اشتباه شینگن را شهری در یک کشور اروپایی تصور کرده و از تایید آن ممانعت کرده است.

این توریست روسی همچنین با نگاهی انتقادی در این فیلم می‌گوید که اگر ایرانی‌ها قصد دارند نسبت به افزایش تعداد توریست‌های خارجی خود اقدام کنند با این زیرساخت‌ها به جایی نخواهند رسید، زیرا فرودگاه امام خمینی (ره) بدترین فرودگاهی است که این توریست تاکنون با آن مواجه شده است.



بهرام September 21, 2017 03:16 AM

دیگ به به دیگ میگه تهت سیاس، سه پایه میگه صله الا

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem September 21, 2017 09:08 AM

از اسمش معلومه که ا ز چه نوعش می باشد مزخرف ترین فرودگاه دنیا c

گزارش یا اعتراض به این نظر


khomeyn September 21, 2017 09:50 AM

خمینی کیه که فرودگاه داشته باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسمی September 21, 2017 03:45 PM

البته فرودگاه خمینی آشغال ترین است و بدترین فرودگاه های دنیا تو روسیه است فرودگاه شرمیتوا و دامادیدوا در مسکو که ماموراشون علنا ازت باج می خواند مامور روس مثل سگ بو می کشیداز من تو خود فرودگاه پول می خواست چندین بار از هم چمدان من وسیله دزدیدند اگه این حرف را یه اروپایی می گفت یا امریکایی باز یه منطقی توش بود دیگه این روس آشغالی چه میگه برامون برید خودتون را درست کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: