آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 شهریور ماه 1396 = 21-09 2017

حکم قطع دست و اعدام ۷ زندانی در قم اجرا شد

خبرگزاری هرانا – معاون دادستان استان قم امروز، از اجرای مجازات قطع دست برای سه متهم به سرقت و اعدام همزمان ۴ زندانی از محکومان جرایم مواد مخدر در زندان مرکزی قم خبرداد. علاوه بر حکم اعدام، حکم قطع دست نیز از جمله مواردی است که نافی اصل کرامت انسانی است. کنوانسیون بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی صراحتا استفاده از مجازات‌های غیر‌انسانی و موهن را ممنوع کرده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صداو سیما، یونس داودی گفت حکم سه قطع دست برای سه زندانی اجرا شد و چهار حکم اعدام نیز به اجرا درآمد.

گفته می شود سال ها بود این حکم در قم اجرایی نشده بود اما امروز به مرحله اجرا رسید،

داودی همچنین از اجرایی شدن چهار فقره حکم اعدام در زندان مرکزی خبر داد و گفت: “اعدام این چهار نفر که مرتکب جرم قاچاق و نگه داری مواد مخدر شده بودند، دیروز صورت گرفت”.

علاوه بر حکم اعدام، حکم قطع دست نیز از جمله مواردی که است که نافی اصل کرامت انسانی است. کنوانسیون بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی صراحتا استفاده از مجازات‌های غیر‌انسانی و موهن را ممنوع کرده است.



Azad September 22, 2017 02:45 AM

سپاه پاسداران جنایت و غارت و تجاوز گوش بفرمان آخوندان انگلیسی و روسی , خود بزرگترین امپراتوری مواد مخدر از شرق تا غرب آسیا است , و پل رابط انتقال مواد مخدر از جنوب به شمال ! ! حال برای رد گم کردن چند خرده فروش بد بخت را قطع دست و اعدم میکنند تا در بلبشوی سیاسی , جنگی خاور میانه رد گم کنند ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


adl eslam September 22, 2017 10:40 AM

مردشور ان حکومتتان را ببرند با این احکامتان جز فقر و بدبختی مرگ و میر چیزی هم برای این ملت داشتید ان دست مجتبی خامنه ای را کی از بدن جدا میکنه گورتان را گم کنید خوردید و بردید رفتنتان را کی ببینیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


نويدى September 22, 2017 02:14 PM

حكم وحشيانه قطع دست و پا منشأش از كجا مياد ؟
از اَسلام ناب محمدي نمياد ؟
حالا بگو الله اكبر ، يا علي ، يا ابولفضل

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: