آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 مهر ماه 1396 = 24-09 2017

سوئیت 5 ستاره مهدی خزعلی در زندان اوین

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: دادستان تهران در مورد درخواست یکی از نمایندگان در مورد صرف‌ نظر کردن رییس قوه قضاییه از تعقیب مهدی خزعلی اعلام کرد: اقدام‌ اخیر مهدی خزعلی از جمله توهین به نهادها و برخی مسئولان، با اجرای محکومیت قبلی ارتباطی ندارد و عنوان اتهامی جدید، به نحو مستقل تحت رسیدگی است.

این توضیحات نیز صرفا اطلاعاتی کلی در تکذیب اعتصاب غذا و مشکلات جسمی و عدم دسترسی خزعلی به پزشک بود و اطلاعاتی از خدمات متنوعی که سیستم قضایی به این زندانی ارائه می‌کند، ارائه نشد.

واقعیت این است زمانی که ادعا شد مهدی خزعلی بر اثر مشکلات جسمی به کما رفته است، او در سوئیت بزرگ خود در زندان مشغول تماشای تلویزیون بوده است.

درباره سایر ادعاهای کانال حامی مهدی خزعلی که مدعی شده او در اتاقی نمور و دورافتاده از سایر زندانیان در حال حبس است باید اشاره‌ای کوتاه و کلی به امکاناتی که در اختیار این محکوم در زندان است کرد؛ یک اتاق به اندازه حدود 20 متر به همراه دستگاه کنترل فشار خون، دستگاه نوار قلب، دستگاه اکسیژن، تلویزیون ال‌ای‌دی، یخچال و کولر گازی لوازمی است که در اختیار مهدی خزعلی است.

این منبع در پایان می نویسد: نکته مهم‌ بحث دسترسی نسبتا زیاد زندانیان به ابزار ارتباطی است که با وجود همه مشکلاتی که سازمان زندان‌ها در کنترل ورود آنها دارد، باید تلاش بیشتری به کار گیرد تا زندانیان اعم از امنیتی و غیرامنیتی چه برای کلاهبرداری از داخل زندان و چه برای ارسال مطالب به رسانه‌های داخلی و خارجی اجازه چنین سوءاستفاده‌ایی را با موبایل‌هایی که قیمتشان در زندان بسیار بالاست، نداشته باشند.



Koroush September 24, 2017 03:19 PM

با شناختى كه از مهدى خزعلى و دوستانش دارم اين مطلب به واقيعت خيلى نزديك است اميدوارم مسولين ايران پرس نيوز سانسور نكند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: