آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 مهر ماه 1396 = 24-09 2017

جلوگیری از توزیع کتاب خاتمی در دانشگاه

خبرگزاری هرانا – توزیع کتاب «نامه‌ای برای فردا» اثر سیدمحمد خاتمی رییس جمهور دولت اصلاحات با فشار مسوولان در دانشگاه علوم پزشکی کاشان متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با انتشار این خبر نوشت: “این درحالی بود که دقایقی قبل از آن و در حضور برخی مسئولین، این عمل دانشجویان با استعلام از وزارت بهداشت قانونی و بدون هیچ مشکلی اعلام شد”.

در قسمتی از این متن آمده است: تا چه زمانی سلیقه بر قانون حاکم خواهد بود و نهادهای انتصابی، مانع تشکیلات انتخابی دانشجویان خواهندشد؟ آیا در شرف ورود به قرن ١۵ شمسی و در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این حرکات از فکر و اندیشه دانشجویان پیرامون این مسائل جلوگیری می کند؟

انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در توضیح روند توقف توزیع این کتاب نوشته است: “دانشجویان حاضر در غرفه انجمن اسلامی درحالی که کتابی قانونی و دارای مجوز از رییس دولت اصلاحات را به دانشجویان علاقه‌مند هدیه می‌دادند، از صبح با فشار همه جانبه و تماس های تلفنی مسئولین مربوط و بعضا نامربوط، بدون استناد به هیچ ماده و تبصره قانونی و به گفته خود «بنا بر مصلحت» از توزیع این کتاب منع شدند”.

در پایان این متن آمده است: “انجمن اسلامی از راه‌های قانونی پیگیری‌های لازم را به عمل آورد و همچنان مشغول مذاکره جهت پیشگیری از ادامه این بی‌قانونی و تصمیم ناآگاهانه می باشد”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: