آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 مهر ماه 1396 = 26-09 2017

حکم اعدام برای برگزارکننده مراسم مختلط

دادستان تهران در خصوص چند پرونده مهم دادسرای تهران طی هفته اخیر اطلاع‌رسانی نمود که از جمله محاکمه اعضای یک باند فساد به رهبری مردی 74 ساله بود که به برگزاری مراسم مختلط اقدام می‌نمودند.

جعفری دولت آبادی در خصوص وضعیت این پرونده اظهار داشت: رهبر این باند فساد به اعدام محکوم شده و پرونده به لحاظ فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

دستگیری اعضای باند فساد در فضای مجازی

دادستان تهران همچنین در خصوص ارجاع پرونده با موضوع فعالیت باند فساد و فحشا با استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: متهمان این پرونده که هم اکنون شش نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند، فیلم‌های مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله نموده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند. تارنمای مورد استفاده باند مذکور به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی فعالیت غیر مجاز می‌کرد و ظرف سه سال گذشته 18000 فیلم و سریال خارجی را پس از دوبله پخش کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها مبتذل و مستهجن بوده است ‌و از این طریق وجوه نامشروع تسهیل کرده‌اند.

آخرین وضعیت پرونده‌ محکومان امنیتی

دادستان تهران در خصوص مهدی خزعلی نیز اظهار داشت: نامبرده از سلامت جسمی برخوردار است و شنبه هفته جاری با همسرش ملاقات داشته است.

جعفری دولت آبادی همچنین از محکومیت به حبس تعزیری و مجازات‌های تکمیلی هفت نفر از محکومان مرتبط با جریان فتنه که اخیرا در دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه شده‌اند خبر داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: