آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 مهر ماه 1396 = 29-09 2017

وزیر بهداشت آمریکا از سمت خود استعفا کرد

کاخ سفید اعلام کرد تام پرایس وزیر بهداشت آمریکا که به علت استفاده از هواپیماهای اختصاصی در سفرهای کاری خود مورد انتقاد قرار گرفته بود روز جمعه از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، در بیانیه کاخ سفید آمده است: تام پرایس استعفای خود را اعلام کرد و رئیس جمهوری آمریکا آن را پذیرفت.

پرایس یکی از چند مقام ارشد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست که گزارش هایی درباره پروازهای اختصاصی و سفرهای شخصی آنها با هواپیماهای دولتی وی منتشر شده بود.

پرایس در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز گفت که ترامپ با وی صحبت کرده و از این بابت خوشحال نبوده است. پرایس گفته که سعی می کند دوباره اعتماد رئیس جمهوری را جلب کند.

تارنمای آمریکایی «پولیتیکو» فاش کرده بود که پرایس از ماه می حداقل 24 پرواز شخصی با هزینه رای دهندگان آمریکایی انجام داده که بالغ بر چهارصد هزار دلار است.

پولیتیکو روز پنجشنبه نوشت که کاخ سفید استفاده پرایس از هواپیماهای نظامی برای سفر به آفریقا، اروپا و آسیا را در بهار و تابستان که هزینه ای پانصد هزار دلاری داشته تایید کرده بود.



arzhang September 29, 2017 11:44 AM

تام پرایس بارها از آقای اوباما و خانم کلینتون انتقاد کرده بود که پرواز شخصی خودشان را با هزینه رای دهندگان آمریکایی انجام میدهند و وقتی از ایشان پرسیدن چرا این کارمیکنی گفت سفرهای مهم و ارجعیت اوژانسی داشت که با هواپیماهای معمولی و فرودگاهای شلوغ غیر ممکن بود به مشابه همان حرفی که خانم کلینتون راجع به ای-میلهای شخصی خود گفت که از کامپیتوری که تو خانه داشتم انجام دادم چون با سرعت انجام میشد تا کامپیتوری که در اداره دولتی محل کارش

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر September 29, 2017 01:17 PM

دموکراتهای امریکایی بعد از شکست حقارت بار و تاریخیشان آن هم با این‌همه رسانه ای که در دست داشتند اکنون سعی می کنند با هر بهانه ای به ترامپ و دولتش حمله کنند آن هم با بهانه های مسخره ای مثل سفرهای شخصی‌با هواپیماهای عمومی دولتی حالا خوبست که جت اختصاصی نبوده است بگذریم هزینه های این سفرها را می توان پس داد ولی سی و سه هزار ایمیل پاک شده که احتمالا حاوی هزاران سند از خیانتها و فسادهای شخص پاک کننده شان بوده است را هرگز نمی توان برگرداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار September 30, 2017 02:00 AM

نکته جالب در اینجاست که اگر با دوربین از کره ماه به سیاست‌های روی زمین بنگریم زود متوجه می‌‌شویم که چقدر بازی‌های سیاسی در جهان شبیه هم هستند گویی همه از روی هم کپی برداری می‌‌کنند * بعنوان نمونه بنگرید به اوضاع مبارزین ایرانی‌ بر ضدّ حکومت اسلامی * سی‌ و هشت سال است که هیچ کدام حاضر نیستند به دور یک مرکز مشخص برای سرنگونی رژیم جمع شوند در حالی‌ که ما این مرکزیت ملی‌ را در بین خود داریم *

در آمریکا نیز به همین صورت نه حزب دموکرات و نه حزب جمهوری خواه که هر دو عمری در واشنگتن سیاست گذار و سیاست مدار بودند حاضر نیستند بگذارند ترامپ که از بیرون دایره سیاسی وارد کاخ سفید شده در پیشبرد سیاست‌های خود موفق شود زیرا موفقیت او به ضرر دو حزب همیشه در صحنه آمریکا در انتخابات مجلس و سنا و و کاخ سفید آینده خواهد بود * اما مردم آمریکا بازی را شناخته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: