آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 مهر ماه 1396 = 29-09 2017

گلدشت خوزستان معلم دارد، مدرسه ندارد

۹۸۰ دانش‌آموز گلدشت اهواز واقع در جاده اهواز – خرمشهر به علت نبود مدرسه و‌کلاس حتی مدارس کانکسی پس از گذشت یک هفته از آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مهر همچنان از تحصیل محرومند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، علی زهیری٬ شورایار گلدشت اظهار کرد: “استاندار در روز ۲۷ اردیبهشت ماه امسال از این منطقه بازدید حضوری کرد و به مردم گلدشت قول داد که امسال کلاس‌های کانکسی جمع‌آوری شده و مدارس این منطقه افتتاح خواهند شد و بودجه آن توسط استانداری و از منابع نفت، تامین خواهد شد”.

وی افزود: “اکنون پس از گذشت یک هفته از آغاز سال تحصیلی٬ تنها چهار کلاس درس که دو کلاس از این تعداد نیز کانکسی هستند، در منطقه فعال است که جوابگوی تمام دانش‌آموزان هم نیست و مسوولان آموزش و پرورش در حال حاضر در حال تعمیر و آماده کردن یک مدرسه استیجاری برای مقطع ابتدایی هستند و وضعیت آن به گونه‌ای است که تا دوماه دیگر نیز آماده نخواهد شد”.

شورایار گلدشت با بیان اینکه منطقه گلدشت دارای ۹۸۰ دانش‌آموز است که بیشتر آن‌ها برای درس خواندن به شهرک اهواز و فرهنگ‌شهر مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: “ظرفیت این کلاس‌ها تنها ۲۳۰ نفر است و به این دلیل که معلمان نمی‌توانند اولویتی برای دانش‌آموزان قائل شوند و از ترس والدین این کلاس‌ها را نیز تعطیل کردند”.

زهیری افزود: “ما برای پیگیری این موضوع به استانداری٬‌ فرمانداری٬‌ نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ناحیه یک مراجعه کردیم و تنها پاسخی که دادند این بود که مدارس به زودی آماده خواهند شد”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: