آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 مهر ماه 1396 = 03-10 2017

فیلم؛ ایران: صحنه دلخراش کشتن توله خرس

کشتن فجیع یک توله خرس با چوب و چماق توسط محیط بانان

فیلم دلخراشی که دیروز در رسانه های و شبکه های اجتماعی منتشر شد (فیلم زیر)، دقایق پایانی زندگی توله خرسی را روایت می‌کند که تنها به جرم عبور از فاصله 300 متری منطقه حفاظت شده لوه، به فاصله 500 متر از روستای ترجنلی در حاشیه پارک ملی گلستان، توسط رئیس اداره پارک ملی گلستان، و بدون نظارت دامپزشک مورد اصابت سرنگ بیهوشی قرار گرفته تا از منطقه دور شود.

به گزارش تسنیم، مسئولان اداره محیط زیست گلستان، که به گفته مسئولان ستادی سازمان، بر خلاف دستورالعمل‌های موجود و بدون هماهنگی با دفاتر تخصصی سازمان، بدون توجیهی قانع‌کننده و بدون نظارت دامپزشک نسبت به بیهوش کردن و زنده‌گیری این توله‌ خرس اقدام کرده‌اند، حتی فرصتی برای بیهوش شدن در اختیار خرس نگون‌بخت قرار نداده‌ و تلاش می‌کنند با استفاده از تور ماهیگیری، حیوان را جابه‌جا کنند اما در این میان یکی از اعضای شورای روستای ترجنلی به خرس نیمه‌بیهوش نزدیک می‌شود.

توله‌ خرس وحشت‌زده که در هیاهوی حضور بیش از 10 تن از مسئولان محیط زیست گلستان و چند تن از روستاییان فرصت لازم برای بیهوش‌ شدن را هم به دست نیاورده، به عضو ماجراجوی شورای روستای ترجنلی حمله کرده و سبب می‌شود مسئولان محیط زیست گلستان با چوب و چماق، آخرین لحظات زندگی‌اش را برایش رقم بزنند.

دفن مخفیانه لاشه برای فرار از کالبدگشایی

پس از فاش شدن خبر مرگ این توله خرس قهوه‌ای از آنجا که حیوان بدون نظارت دامپزشک، مورد اصابت دو سرنگ بیهوشی قرار گرفته و از سوی دیگر تصاویر حکایت از اصابت سرنگ بیهوشی به قفسه سینه حیوان داشت، پیگیری‌های مسئولان ستادی محیط زیست برای کالبدگشایی لاشه خرس آغاز شد و در کمال ناباوری در تاریخ 16 شهریور، خبر دفن مخفیانه لاشه این توله خرس توسط مسئولان محیط زیست گلستان منتشر شد.




www.youtube.com/watch?v=xriGQ1G9yGA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



majid October 3, 2017 06:40 PM

ای وحشی تر از وحشی ها چرا این حیوان زبان بسته را اینطور زجر میدهید و میکشید
لعنت به آن تخم و ترکه شماها که بطوراتفاقی شباهتی هم به انسان دارید و بویی از رحم و مروت در وجود کثیفتان نیست
مرگ بر رژیمی که سر چشمه تمام این شقاوت ها و کشتار ها هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: