آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 مهر ماه 1396 = 08-10 2017

بدهکار ۳۰ هزار میلیاردی مرتبط با ۱۴ بانک

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در ٢٣ استان در طول ٦ ماه امسال ما ٢٠ هزار و ٣٤١ هکتار زمین را رفع تصرف کرده ایم و بیش از ٤٧ هکتار قلع و قمع داشته ایم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در یکصد و نوزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تقدیر از مردم به واسطه عزاداری ها و حضور پرشور در تشییع شهید حججی گفت: این شهید نمادی برای همه مدافعان از ارزش ها و شهدا و جانبازان شد.

وی افزود: مراسمی که در تهران و مشهد و اصفهان برگزار شد بر اساس اظهارات مسئولان برپایی یا بی نظیر یا کم نظیر بوده است و بعد از انقلاب
حضور برخی افراد در تشییع این شهید غیرمنتظره بود.

اژه‌ای گفت: قوه قضاییه همچنان که بارها گفتیم به طور جد مصصم به برخورد با هرگونه فساد امنیتی، اقتصادی است و باز مصمم است که از حقوق مردم دفاع کند که نمونه هایی از آن ها را طی ماه های اخیر شاهد هستید.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با وجود اینکه برخی دستگاه ها وظایف خود را به دوش ما انداخته اند باز با تمام توان ادامه داده ایم و یکی از این موضوعات بحث مبارزه بازمین خواری بوده است.

وی تصریح کرد: در ٢٣ استان در طول ٦ ماه امسال ما ٢٠ هزار و ٣٤١ هکتار زمین را رفع تصرف کرده ایم و بیش از ٤٧ هکتار قلع و قمع داشته ایم.

اژه‌ای به موضوع مشکلات بانکی اشاره کرد و گفت: بانک ها هم کوتاهی هایی داشتند اما ما این کوتاهی را به خاطر مردم جبران و به خاطر مردم پیگیری می کنیم.

وی افزود: اخیرا یکی از همین افراد که فساد بانکی داشته بازداشت شده که با ١٤ بانک ارتباط داشته و بیش از ٣٠ هزار میلیارد بدهی دارد که ١٦ هزار میلیاردش معوق است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در رابطه با تعاونی های اعتبار که یا بدون مجوز کار کردن یا با مجوزخلاف کار کردند که قوه ناچار است وارد شود تا جایی که ممکن است پول مردم از بین نرود.

وی گفت: قوه قضاییه این کسری سایر دستگاه ها را برای دفاع از حقوق مردم تحمل می کند. در مورد این پرونده های اخیر مثل تعاونی فرشتگان یا کاسپین در طول ماه های اخیر فقط سه بار شخص رییس قوه تشکیل جلسه داده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: