آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 19 مهر ماه 1396 = 11-10 2017

افزایش بیست درصدی کودکان کار در اصفهان

معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان با اشاره به اینکه در سالجاری با افزایش کودکان کار روبرو بودیم، گفت: کودکان ساماندهی شده اصفهان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از مهر، مرضیه فرشاد، معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان، با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان اصفهان در ساماندهی متکدیان دستگاه اصلی نیست، اضافه کرد: تنها وظیفه بهزیستی در این زمینه داشتن دو کارشناس متخصص در این زمینه است و متولی اصلی در این زمینه وزارت کشور است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه آنچه که در حال حاضر اتفاق می‌افتد با آنچه در ساختار پیش بینی شده است، همخوانی ندارد، تصریح کرد: البته اخیرا در شهرداری اصفهان و فرمانداری شهرستان اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متولی اصلی در بخش ساماندهی کودکان خیابانی بهزیستی است، اضافه کرد: البته باید توجه داشته باشیم که برای این امر از سمن‌هایی کمک می‌گیریم که از سازمان بهزیستی مجوز فعالیت دریافت کرده باشند.

فرشاد با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال جاری با افزایش کودکان کار روبرو بوده ایم، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که تعداد کودکان ساماندهی شده در بهزیستی استان اصفهان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: