آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 مهر ماه 1396 = 15-10 2017

ترامپ در انتخابات 2020 هم پیروز می‌ شود

استراتژیست سابق دولت واشنگتن گفت، رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند در انتخابات ۲۰۲۰ با ۴۰۰ رای الکترال کالج پیروز شود و مجددا در این سمت بماند.

این اظهار نظر از سوی استیو بنن،‌ استراتژیست سابق کاخ سفید در پی انتشار گزارش‌هایی صورت گرفت که براساس آنها دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا توانایی خود را در تکمیل دوران ریاست جمهوری‌اش از دست داده است.

وی در جریان سخنرانی در نشست موسوم به "ارزش گذاری به رای دهندگان" در واشنگتن گفت: باید به این مساله تاکید کنم که ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را به پایان می‌رساند و می‌تواند در ۲۰۲۰ هم با ۴۰۰ رای الکترال کالج پیروز شود.

استراتژیست سابق کاخ سفید همچنین ادامه داد: چند ماه قبل ترامپ تنها ۳۰ درصد شانس اتمام دوران ریاست جمهوری کنونی خود را داشت. ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا ۳۰۴ رای الکترال کالج را در مقابل ۲۲۷ رای هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش به دست آورد.



آرش-صبحی October 15, 2017 04:26 PM

بدون تردید میتوان اینگونه قضاوت نمود که اگر دونالد ترامپ لتواند بر چند بحران مهم بین المللی و درراس آنها انهدام جمهوری اسلامی با یاری دادن به ملت ایران ونابودی حکومت جنون آمیز کره شمالی فائق بیاید و منطقه بحران زده خاورمیانه را با همکاری نزدیک باکشورهای این منطقه به آرامش رهنمون گردد بدون تردید نه ترامپ، که با احتمال بسیارزیاد میتوان گفت جمهوریخواهان برای ۴ دوره میتوانند مستاجرکاخ سفید باشند چرا که دمکراتها از منظرسیاست خاورمیانه ای واشتباهات فاحش کارنامه تاریکی دارند که میتواند مورد استفاده جمهوریخواهان قرار بگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: