آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 25 مهر ماه 1396 = 17-10 2017

خطر اعدام برای متهم به نوشیدن مشروب

خبرگزاری هرانا – مرد جوانی که چهار بار به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی دستگیر شده بود، برای تعیین مرگ و زندگی‌اش پای میز محاکمه رفت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایران، متهم جوان دیروز درجلسه محاکمه شعبه نهم دادگاه کیفری تهران که به ریاست قاضی کشکولی وبا حضور قاضی عباسی _مستشار دادگاه _ برگزار شد، در حالی که برای چهارمین بار به اتهام نوشیدن مشروبات الکلی دستگیر شده بود، در برابر قضات ایستاد.

از آنجا که براساس ماده ۱۷۹ قانون مجازات اسلامی به مضمون «کسی که چند بار شرب مسکر کند و بعد از هر بار حد بر او جاری شود در مرتبه سوم اعدام خواهد شد» قضات پس ازشنیدن اظهارات متهم اعلام کردند بزودی حکم خود را صادر خواهند کرد.

در خلال سالهای گذشته در چند مورد از جمله دو مورد در خراسان رضوی و یک مورد در تهران شهروندان به دلیل مصرف مشروبات الکلی به اعدام محکوم شده بودند.

با وجود مجازات های سختی که در قوانین ایران برای نوشیدن مشروبات الکلی وضع شده، خوردن مشروب به شکل پنهانی در این کشور رواج دارد.

آمار و گزارش های پلیس ایران معمولا حاکی از کشف حجم انبوه مشروبات الکلی است که به این کشور قاچاق، یا به صورت پنهانی در داخل کشور تولید می شود.



رکسانا November 1, 2017 12:03 AM

حد بر خانم نامداری که شرب خمر کرده بود جاری شد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: