آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 مهر ماه 1396 = 19-10 2017

نگرانی خبرگان از توطئه دیگری که پیش روست

عضو هیأت‌رئیسهٔ مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان با دبه کردن در برجام به دنبال از بین بردن قدرت دفاعی (موشکی) ما هستند گفت: شهدا این انتظار را دارند که دل به اروپا نبندیم چراکه اروپا و آمریکا سروته یک کرباس اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی با تأکید بر این‌که قدرت دفاعی ما قابل‌مذاکره نیست و به کوری چشم شما ادامه خواهیم داد و با تمام وجود از سپاه پاسداران حمایت خواهیم کرد بیان داشت: توطئه دیگری که پیش رو است، بازرسی از مراکز نظامی است، این بی‌عقل تازه به دوران‌رسیده آمریکا نمی‌فهمد که مراکز نظامی ناموس یک ملت است و به فضل الهی قدم هرکسی که بخواهد به حوزه ناموس یک ملت پا بگذارد، آن را محکم خواهد شکست.



arzhang October 20, 2017 04:20 AM

فقط برنامه موشکی آخوندا نیست که به موازات کره شمالی دارند ادامه میدهند برنامه بمب اتمی بودن خودشان را هم دارند ادامه میدهند مگر دیده نشده هروقت کره شمالی ازمایش موشکی یا اتمی میکند پاسدران به عنوان مهمان انجا حضور دارند و طبق قرارداد برجام اژانس میتونه هر نقاط ایران را بعد از یکماه اعلان بازدید کند ولی اژانس تا حالا از هیجکدام از مراکزنظامی شناخته شده بازدید نکرده تا چه برسد به مراکز مخفی تنها امید دنیا سرنگون بودن رژیم هست و گرنه در اینده همه کشورهای خارمیانه بمب اتم خواهند داشت تا خطر اتمی اخوندا ایران را خنثی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 20, 2017 05:58 AM

اکنون با شروع قسمت دوم سناریوی برجام تازه میرسم به مرحله جدید سرجام یعنی اینجایی که بازیگران نقشهای پائین تر بتوانند رل خود را بخوبی ایفا کنند! احمد خاتمی یکی دیگر از بازیگران خوش نقش این قسمت از نمایش مسخره (سرجام) بعنوان یکی از عربده کشان این سکانس اینگونه با عر و عر کردن و جفتک انداختن تلاش دارد اذهان عمومی ایران و جهان را به انحراف بکشاند! زیرا بنظر ما افسانه برجام تشکیل شده از مراحل گوناگون سرجام، درجام و ته جام ! البته برای رسیدن به قسمتهای جلوتر این داستان مسخره و بسیار پرهزینه فیلم نامه نویسان (حزب دمکرات آمریکا، دولتهای اروپایی و روسیه) ناگزیر هستند برای واقعی جلوه دادن آن از آلات وابزارهایی چون احمد خاتمی و یا دیگر فرماندهان هوچیگر، قاچاقچی و دزد سپاه پاسداران استفاده کنند! البته دست پلید آنها برای خواص دیگر کاملا رو شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin October 20, 2017 05:59 AM

بدبختها خبر ندارید که
که همگیتان نفرین شده اید! و نمیدانید که
خداوند چه اینده ایی را برای شما کرمهای زیر زمینی درنظر گرفته! خداوند بزرگ همه چیز بهتان داد از جمله قدرت! دخالت کردن روحانیون- در سیاست پایانی است برای زندگی شما ! و جایی جز به زیر زمین و تبدیل شدن به کرم ندارید !
هر چه خواستید مردم بیگناه را از بین بردید- بل خصوص هم وطنان بهایمان را حال نوبت شماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: