آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 مهر ماه 1396 = 20-10 2017

ترامپ؛ ترس و وحشت آخوندها در نماز جمعه

صداوسیما: حجت الاسلام سیدعلی خمینی فرزند یادگار امام راحل در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران تاکید کرد : "مرگ بر آمریکا" شعار امام (ره) بود و شعاری اخلاقی است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام‌ جمعه موقت تهران نیز درخطبه های نماز گفت : مسئولان هوشیار باشند و بدانند که دشمن درصدد خلع سلاح و نابود کردن همه ما از ریشه است.

حجت الاسلام احمد خاتمی، یک امام‌ جمعه دیگر خامنه ای نیز با اعلام اینکه اگر دشمنان بخواهند چپ به نظام اسلامی نگاه کنند و یا کمترین تعرضی به ما داشته باشند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، افزود: این راهی است که شهیدان پیش روی ما گذاشته‌اند.



پیشگو October 20, 2017 02:04 PM

بازی تمام هارت پورت این حرفها مال زمانی بود که غربی ها بهتون احتیاج داشتند
حالا علی مونده و حوض پر خون حکومتی از رهبر تا آبدارچی همه دزد قاتل باشند
عاقبتش نمیشه بهشت میشه جهنمی به نام بیت رهبری علی گدا ، اما فراموش نکند که اینها دوران زیبای قبل از توفان است شما ها اگر درنماز جمه امام زمان را از درون لوله افتابه خارج کنی مردم دیگه با شما نیستند وقتی که زهرا جاسوس میشه و میثم به علت تجاوزدر کهریزک جان میبازد و روح الله از آقازاده ها پرونده اسلام را برملا میکند یعنی خمینی تا خامنه ای فرزندان شیطان در ایران هستند ملت گروگان ما در انتظار انتقام

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin October 20, 2017 04:52 PM

بدبختها ۳۸ سال است که اسرائیل را میخواهید نابود کنید و نتوانسته ایید- اخه چقدر زرت و پوت میکنید - مطمعن باشید شما نابودخواهیید شد - واسراییل سر زنده تر واستوارتر از همیشه و برای همیشه - راه خود را ادامه خواهد داد ! مرگ شما نزدیک است و تا۴۰ سال بیشتر دومی نخواهیید داشت - این در تاریخ ثبت شده است و بیشتر از این نمیتوانم اطلاعاتی را به دوستان اراعه دهم منتظر روی در رویی جهان واین کره خاکی باشید۰ ! به امید ازادی همه نوع بشر در کره زمین!

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang October 20, 2017 05:12 PM

داستان علی خمینی فرزند امام ۱۳ هم جالبه ایشان سالهاست میخواسته از برادر مرده اش مصطفی حماسه تاریخی بسازه ولی وزارت تبلیغات آخوندا بهش این اجازه را نمیدادند تا به امروز که اگر ایشان جواب ترامپ بدهد انوقت بهش میکروفن میدهند که دردل کند و گفت برادرش مصطفی از دانشمندان معاصر زمان ما بوده که ۵۰ تا کتاب نوشت و امید اینده ایران بود و برای همین ساواک مسمومش کرد و حالا بغل حضرت علی دفن شده و پدرش خمینی که هیجوقت گریه نمیگرد این دفعه گریه کرد و حالا شما بروید پرتقال فروش را پیدا کنید که ما چطوری شاه مملکت شدیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


nonam October 21, 2017 02:19 AM

به موقع ا‌ش همین ۳ تا آخوند هم فرار میکنه مگه می‌رن جبهه‌ اینا ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: