آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 مهر ماه 1396 = 21-10 2017

دستگیری سیزده دختر و پسر شیطان پرست!

دستگیری ۱۳ دختر و پسر در یک رستوران تحت عنوان شیطان پرست!

خبرگزاری هرانا – یک گروه ۱۳ نفره از دختران و پسران در منطقه ۱۲ تهران و داخل یک رستوران به وسیله پلیس دستگیر شدند. ماموران پلیس این افراد را شیطان پرست خوانده و مدعی بودند آنها علائم و آرم گروههای شیطان پرستی را با خود داشتند. اتهاماتی مانند شیطان پرستی در موارد زیادی بدلیل عدم شناخت ضابطان قضایی مطرح میشود، در موارد زیادی علاقمندان به سبک موسیقی متال، پیروان بعضی گروههای عرفانی و… نیز بعنوان شیطان پرست توسط نهادهای انتظامی یا قضایی معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، ظهر روز گذشته ماموران پلیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان از تجمع عده ای از دختران و پسرانی که این رسانه مدعی شد “دارای گرایش شیطان پرستی هستند”، در رستورانی در یکی از خیابان های منطقه ۱۲ با خبر شدند.

مأموران به محض اطلاع به محل اعزام شده و این افراد را در حالی که علائم و آرم گروه های شیطان پرستی را با خود داشتند دستگیر و به مقامات مسئول تحویل دادند.

اتهاماتی مانند شیطان پرستی در موارد زیادی بدلیل عدم شناخت ضابطان قضایی مطرح میشود، در موارد زیادی علاقمندان به سبک موسیقی متال، پیروان بعضی گروههای عرفانی و… نیز بعنوان شیطان پرست توسط نهادهای انتظامی یا قضایی معرفی شده اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: