آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 مهر ماه 1396 = 22-10 2017

حکم حبس بخاطر توهین به امام هشتم شیعیان

پنج سال حبس برای یک عضو ستاد انتخاباتی روحانی به اتهام توهین به مقدسات

خبرگزاری هرانا – شاعر ایلامی حامی دولت که متهم است در زمان انتخابات در طی سخنرانی در نقد “ابراهیم رئیسی” به امام هشتم شیعیان بی احترامی کرده در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد. با توجه به اعتراض وی به رای، پرونده در دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، رئیس کل دادگستری ایلام از صدور حکم محکومیت برای مجری ایلامی خبر داد و گفت: “متهم در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است که با توجه به اعتراض وی به رای، پرونده در دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی است”.

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام از صادر شدن حکم مجری ایلامی خبر داد و گفت: “مجری هتاک به امام رضا به ۵ سال حبس محکوم شد”.

وی گفت: “این فرد به ۵ سال حبس محکوم شده است که البته سه سال آن برای ۵ سال تعلیقی است و دوسال دیگر آن قابل اجرا است”.

این مقام قضایی بیان کرد: “این حکم در دادگاه بدوی صادر شده است، متهم به رای صادر شده اعتراض کرده است و لذا پرونده در حال حاضر در دادگاه تجدیدنظر استان در حال رسیدگی است”.

بنا بر این گزارش، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام، در تاریخ ۸ اردیبهشت سال جاری از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایام انتخابات در ایلام خبر داده و گفته بود: “این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است در مراسم افتتاح ستاد استانی یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات بود”.




كوروش October 23, 2017 07:25 AM

هدف از اين حكمهاى ضد بشرى و قرون وسطايى دادگاهاى رژيم خونخوار ملايان فقط كنترل و به وحشت انداختن مردم براى نگه داشتن حكومت جنايتكار و شيطانى است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: